RTL Skrevet 4. februar 2009 #1 Skrevet 4. februar 2009 Den "stikkingen" som skal være ett symptom, er det en slags kilende/poke med strikkepinne følelse i område ved blæra? har det veldig, og når jeg må tisse er det enda mer følsomt.. pleier ikke ha det rundt IKM som jeg er nå.. noen som vet?!
frk.Skog Skrevet 4. februar 2009 #2 Skrevet 4. februar 2009 Spør i vei om hva som helst, her plager du ingen:) Bare hyggelige damer!!! Hmmm.... men du spør jo litt vanskelig. Man opplever jo den stikkingen veldig individuelt... Jeg syns mer det kjennes ut som om noen tok tak i noe som satt fast langt nede i magen min - på enten høyre eller venstre side - og røsket til i et kort øyeblikk!!! En skikkelig strekk med andre ord, men det er så utrolig mange forskjellige beskrivelser... Du får ha masse lykke til med prøvingen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå