Gå til innhold

kan jeg plaaaage dere litt? ;)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Den "stikkingen" som skal være ett symptom, er det en slags kilende/poke med strikkepinne følelse i område ved blæra? har det veldig, og når jeg må tisse er det enda mer følsomt.. pleier ikke ha det rundt IKM som jeg er nå.. noen som vet?! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spør i vei om hva som helst, her plager du ingen:) Bare hyggelige damer!!!

Hmmm.... men du spør jo litt vanskelig. Man opplever jo den stikkingen veldig individuelt... Jeg syns mer det kjennes ut som om noen tok tak i noe som satt fast langt nede i magen min - på enten høyre eller venstre side - og røsket til i et kort øyeblikk!!! En skikkelig strekk med andre ord, men det er så utrolig mange forskjellige beskrivelser...

Du får ha masse lykke til med prøvingen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...