Gjest Skrevet 4. februar 2009 #1 Skrevet 4. februar 2009 Mamma har jo vært pjusk siden opperasjonen,og i dag da MÅTTE hun til legen.Nesten blind dame på krykker.Det må bare gå galt det. Så hun har antagentlig brekt opp leddet og stinga er vel dratt til skogs di med...Legen turte ikke ta opp gipsen,i tilfelle...Så i mårra drar hun på sykehuset igjen.Hun fikk streng beskjed av meg om å heretter sette seg i en rullestol og holde seg der...Skjelven i kroppen satt hun der aleine.Hun hadde som jeg trodde fått betennelse i såret også. Jeg skulle vært kvakksalver altså...,siden jeg ante dette allerede før helgen.. Å ja...Jeg må le litt å...hehe.For det samme skjedde meg da jeg ble opperert ;o) Jeg og mamma,vi er to snubledubledamer.
Gjest Skrevet 4. februar 2009 #2 Skrevet 4. februar 2009 huff stakkars stakkars mamman din ( Håper det tross alt går bra med henne, og så er du langt ifra henne...kjenner den følelsen
Gjest Skrevet 4. februar 2009 #3 Skrevet 4. februar 2009 Hun hadde bretta tåa opp,med gips...Jeg kan tenke meg det var mer vondt enn hun innrømte ja.Er forferdelig å være langt unna nå. Jeg har mest lyst å hente ho hit jeg,hehe Fikk medisiner og mere dop,så det vil vel bli bedre snart.Er spent på om hun må under kirurgi igjen jeg da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå