RTL Skrevet 4. februar 2009 #1 Skrevet 4. februar 2009 Den "stikkingen" som skal være ett symptom, er det en slags kilende/poke med strikkepinne følelse i område ved blæra? har det veldig, og når jeg må tisse er det enda mer følsomt.. pleier ikke ha det rundt IKM som jeg er nå.. noen som vet?!
You can call me Dårris Skrevet 4. februar 2009 #2 Skrevet 4. februar 2009 Nå er det en stund siden sist, men det høres ca ut sånn som det føltes ja. Litt stikkende/strekkende i livmorområdet. Husker det like gjerne kunne kjennes rundt livmortappen, som lenger oppe i magen:) Når har du ikm?
lioness* Skrevet 4. februar 2009 #3 Skrevet 4. februar 2009 Ja, som strikkepinner ja, og ofte litt rytmiske stikninger på en måte. Ikke likt de stikningene man kan ha når man må veldig tisse, men heller ikke helt ulikt...
RTL Skrevet 4. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 4. februar 2009 hm.. jaggu.. nå blei det mer spennende her.. er utrooolig deilig å få tissa, for de føles litt som om jeg må tisse, så det gjør jo at jeg går mye på do for å prøve å "lette på trykket", men så kommer det og går hele tida.. pleier ikke ha sånn når TR skal komme..! men har innmari mensmurring i dag, ca nå IKM er.. så vet ikke..
nussine Skrevet 5. februar 2009 #5 Skrevet 5. februar 2009 Ja, slik kan det kjennes ja. Jeg har tre barn fra før og har hatt det slik ved IKM alle tre gangene. Jeg har IKM om 5 dager og kjenner denne stikkingen nå! Har i tillegg hodepine, noe jeg også har pleid å ha i starten av graviditet...+ murringer. Er så spent og har et lite håp:-) Har du testa? Blir spennende å høre pm du er gravid, da. Krysser fingre:-)
RTL Skrevet 5. februar 2009 Forfatter #6 Skrevet 5. februar 2009 oj. nei har ikke testa.. har hatt litt ujevne sykluser mellom 21 og 28 dager, så tenkte å teste på søndag. sambo har bursdag på mandag, så hadde jo vært den perfekte bursdagsgave.. hehe! er den ilinga/stikkinga + murringer her også.. har menskramper liksom, noen ganger om dagen.. litt mer hissig enn vanlig føler jeg. jeg har drømt MYE og mye rart de siste dagene også, ikke no om barn og sånt men bare drømt så innmari mye i forhold til vanlig, og iløpet av et par timer føler jeg meg kritisk sulten.. på skolen i går gikk jeg fire timer uten mat og følte jeg kom til å svime av pga sult.. begynner virkelig å føle at den sitter denne gangen! har du testet? nå er jeg spent på våre vegne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå