Anonym bruker Skrevet 4. februar 2009 #1 Skrevet 4. februar 2009 jeg studerer sykepleien å får nå litt panikk over en hanglende rygg. Får himla vondt midt på ryggen, ikke korsryggen men litt ved skulderbladene.. Tips til hvordan jeg kan gjøre dem sterkere? Hvilke øvelser? Andre tips for vond rygg. Det er akkurat som om den ikke klarer å holde kroppen opp, begynner å helle over tåspissene eller så tipper jeg bakover med overkroppen som om jeg er 9 mnd på vei. Er ikke gravid.
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2009 #3 Skrevet 4. februar 2009 For det første så ikke tull med noe på egenhånd,kan i verste fall gjøre ting verre hvis du gjør øvelsene feil. Skjønner at ikke alle har råd til og gå mnd på treningssenter men invester hvertfall i en personlig trener eller få henvising til kiropraktor som kan hjelpe deg,skal du ha en fremtid som sykepleier må du hvertfall ha en rygg som samarbeider. Jeg har personlig hatt god effekt av akupunktur men det er litt annerledes. Gå turer og tren.
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2009 #4 Skrevet 4. februar 2009 Yoga,pilates og balltrening er supert også forresten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå