Gå til innhold

Betale svigermor som dagmamma?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Svigermor meldte seg frivillig til å passe lillegutt en dag i uka annenhver uke når jeg skal på jobb. Ville dere betalt henne for det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde tilbudt henne å betale ja :P Nå er min svigermor sånn at hun aldri i verden hadde takket ja, så hadde "betalt" henne på andre måter, med gavekort på hudprodukter og sånn.

Skrevet

Min svigermor passer minsten når jeg har arbeidshelg og sambo er på sjøen. Jeg ga henne penger en gang, men hun ville ikke ha de, så hun brukte pengene på å kjøpe klær til ungene.

Skrevet

Mamma og pappa passer lillesnupp en del. Men ikke fast da. De tar aldri i mot penger, så før jul laget jeg en "godtekurv" med godis, kaffe o.l.

Idag kjøpte jeg en primula med krukke. De liker godt å få slikt da :-)

Om de skulle passet henne til faste tider hadde jeg nok ville tilbudt penger ja! :-)

Skrevet

Svigermor passa ungane her fast ein dag i uka i litt over eit år, eg kjøpte tupperware ting til ho eg. Dvs ho skulle ha nytt bestikk og TW hadde tilbud på det og eg dreiv med det så ho fikk det til innkjøpspris. Spara ganske så mykje på det, også var det andre ting ho ønska seg som ho fikk av meg.

Ho fikk også TW kjelar til jol eit år, plagar ikkje å kjøpe så dyre jolepresangar men det var sida ho hadde passa ungane.

Nå er dei full tid i bhg, den tida ho passa dei så fikk eg ikkje full plass til dei, så det passa at ho hadde fri den dagen eg ikkje fikk til dei.

Skrevet

Jeg hadde betalt henne ja. Og hvis hun ikke vil ha penger, så hadde jeg funnet på noe å kjøpe =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...