wishingstar Skrevet 4. februar 2009 #1 Skrevet 4. februar 2009 Hei! Jeg lurer på om noen av dere har erfaring med akupunktur mot barnløshet. Har nå prøvd i et og et halvt år, og fått påvist uforklarlig barnløshet... men vil så gjerne klare det selv, uten prøverør...
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 4. februar 2009 #2 Skrevet 4. februar 2009 Hei wishingstar! Jeg har nettopp begynt hos akup. Skal til min andre time i morgen. Har nettopp hatt eggløsning, så er veldig spent på ikm om to uker. Men..det jeg skulle si da..er at jeg begynte med akup fordi jeg har hørt såå mange solskinnshistorier om de som har prøvd lenge og blitt gravide kort tid etter de begynte med akup. Jeg synes det er verdt et forsøk i hvert fall...
Tingeling27 Skrevet 4. februar 2009 #3 Skrevet 4. februar 2009 hei, jeg prøvde det i 2 pp...det virket ikke på meg...men jeg fikk tilbake mensen da:) men har lest en artikkel med at de som bruker akkupungtur, kan bruke lengere tid på å bli gravid....
wishingstar Skrevet 4. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 4. februar 2009 får xe fingrene da:) Tror jeg skal hoppe i det og prøve. Hørt no om når det er lurt å starte? Har prøvd akupunktur en gang før, men mot andre "plager". Det hjalp ikke da... men kan jo hjelpe nå... *håpe*håpe
mildemåne Skrevet 4. februar 2009 #5 Skrevet 4. februar 2009 Jeg slet med manglende EL og uregelmessig menstruasjon, vi hadde forsøkt å bli gravide i nesten halvannet år da jeg gikk til akupunktur. Etter en måned med akupunktur 2 ganger i uken så var jeg gravid:) Så jeg mener det er verdt et forsøk! Lykke til!
frusort Skrevet 4. februar 2009 #6 Skrevet 4. februar 2009 Jeg går til akupunktur, og håper det hjelper, men har ikke hatt så mange behandlinger ennå. Gjør det fordi venninna mi ble gravid kjapt etter behandling hos samme akupunktør, etter hun hadde prøvd lenge. Tror det kommer endel an på hvorfor man ikke blir gravid, men uansett har du ingenting å tape! har vel positive bieffekter uansett:-) lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå