Gå til innhold

til dere 2.gans osv...

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal dere gå i barsel gruppe ? Jeg gjorde det med første barn og lurer på om det er vanlig å gjøre det med nr 2/3 osv..synes det hadde vært litt koselig...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal ihvertfall det + at jeg er i BIM gruppe også! :o) Synes det er veldig koselig og moro!

Skrevet

Ja, så absolutt.

Er jo så koselig å bli kjent med andre i nærområdet som også går hjemme med barn på samme alder.

Skrevet

Jeg har veldig lyst! Så jeg håper jeg treffer noen hyggelige jenter på helsestasjonen når den tiden kommer:)

Barselgruppen fra førstemann har bare vært helt gull, vi treffes jevnlig ennå, selv om barna nå er 4 år!!!

Utrolig godt å ha noen å dele erfaringer med :) og ikke minst koselig :)

Skrevet

Ja, det skal jeg, og håper vi er like heldige med kjemien oss imellom som det var med første gruppe :)

Skrevet

Hvis jeg er mer heldig med barselgruppe denne gangen så, ja :o) Sist var vi bare 3 stk, 2 av de kjente hverandre fra før siden de var 2. gangs og hadde barn i samme bhg. Jeg falt litt utenfor og vi møttes kun på gruppetimene på helsestasjonen.

I reserve har jeg jo fødselsklubben på dib - vi hang mer sammen sist, og om jeg finner tonen med noen i februarklubben skal jeg ikke se bort fra at det blir trillevenninner derfra også :o)

Skrevet

Jeg gjorde det ikke med første, var kun jeg og en til fra hs og vi fant ikke tonen helt... Jeg hadde dessuten en venninne som også gikk hjemme, så vi var mye sammen.

Men denne gangen er det ingen som jeg kan gå hjemme sammen med, så vidt jeg vet ennå da, så jeg kommer nok til å prøve å finne noen barselvenninner tenker jeg. :)

Skrevet

Jeg gjorde det med både første og andre...men med tredje hadde jeg ikke tid....vi fant på så mye annet at det aldri passet..men mange av mine venner fikk barn omtrent samtidig....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...