Milli Vanilli Skrevet 4. februar 2009 #1 Skrevet 4. februar 2009 Jeg prøver meg på trening i dag også. Kjenner ingenting i musklene etter gårsdagens økt, så nå kjører jeg på :-) Måtte det bare fortsette!! Krysser fingrene he he Ha en fin dag;-)
frøydis m/ 4 Skrevet 4. februar 2009 #2 Skrevet 4. februar 2009 Flinkesen du er! Jeg håper å rekke en tur ut i frisk luft innimellom slagene her :-)
Olsokmamma Skrevet 4. februar 2009 #3 Skrevet 4. februar 2009 Flink du er da:) Må se til å ta meg samme altså...
iznogood Skrevet 4. februar 2009 #4 Skrevet 4. februar 2009 Jeg blir helt imponert og synker litt lenger ned i sofaen :-) Det snør, det snør - og jeg er bare inspirert til å være inne og late meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå