Gå til innhold

Hjelp:( ang synsforstyrrelse og hodepine...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har i 3 dager nå vært plaget med noe jeg vil kalle "synsfortyrrelser" .Det kommer som en diamant foran øynene og blir der i 30 min til et par timer etterfulgt av hodepine (sterk og svak) og en veldig slitenhetsfølelse i hodet,som om jeg ikke har sovet,el grått lenge...

Veldig ubehagelig:( har ikke opplevd dette før og det begynner å bli plagsomt og litt skremmende.... er i uke 36,jobber ikke lenger så hviler og sover nok føler jeg....

noen som vet.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Bør nok få det sjekka ut. Kan være tegn på svangerskapsforgiftning....bedre å ringe en gang for mye!

Skrevet

Jeg sliter med de syns forstyrrelsene og svimmelhet, og fikk full sjekk på sykehuset søndag.

Der mente de det kunne være migrene, men jeg hadde ikke hode pine så de skjønte ikk ehlet hva det var.

Men de sa til meg at det ikke var uvanelig med migrene pga endinger i blodtrykk og påkjenninger på kroppen nå på slutten..Ring å sjekk, for det skal uansett ikke være slik

Skrevet

ok,har time hos legen i morg så får høre med henne da...håper ikke jeg skal ha det sånn hver dag framover...

Skrevet

Både jordmor og lege sa at hvis jeg kjente noe til de symptomene du beskriver her så måtte jeg ringe dem med en gang! Det kan være tegn på høyt BT og svangerskapsforgiftning. Jeg ville ringt nå!

Skrevet

Bare for å berolige litt, det er sånn jeg har det når jeg får migrene, ser først litt diamanter, noen ganger fargebølger å andre ganger mister jeg synet, å etter 20-40 minutter kommer hodepinen. (bare at den varer minst 4 timer, å helt til 2 døyn)

Det er enkelte som sliter med dette bare undersvangerskapet =)

Skrevet

(mener jo alikevell du bør ringe lege eller noe da)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...