me84 Skrevet 4. februar 2009 #1 Skrevet 4. februar 2009 Jeg har i 3 dager nå vært plaget med noe jeg vil kalle "synsfortyrrelser" .Det kommer som en diamant foran øynene og blir der i 30 min til et par timer etterfulgt av hodepine (sterk og svak) og en veldig slitenhetsfølelse i hodet,som om jeg ikke har sovet,el grått lenge... Veldig ubehagelig:( har ikke opplevd dette før og det begynner å bli plagsomt og litt skremmende.... er i uke 36,jobber ikke lenger så hviler og sover nok føler jeg.... noen som vet.....
M.O.S.H.I Skrevet 4. februar 2009 #2 Skrevet 4. februar 2009 Hei. Bør nok få det sjekka ut. Kan være tegn på svangerskapsforgiftning....bedre å ringe en gang for mye!
mn73 Skrevet 4. februar 2009 #3 Skrevet 4. februar 2009 Jeg sliter med de syns forstyrrelsene og svimmelhet, og fikk full sjekk på sykehuset søndag. Der mente de det kunne være migrene, men jeg hadde ikke hode pine så de skjønte ikk ehlet hva det var. Men de sa til meg at det ikke var uvanelig med migrene pga endinger i blodtrykk og påkjenninger på kroppen nå på slutten..Ring å sjekk, for det skal uansett ikke være slik
me84 Skrevet 4. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 4. februar 2009 ok,har time hos legen i morg så får høre med henne da...håper ikke jeg skal ha det sånn hver dag framover...
Gjest Skrevet 4. februar 2009 #5 Skrevet 4. februar 2009 Både jordmor og lege sa at hvis jeg kjente noe til de symptomene du beskriver her så måtte jeg ringe dem med en gang! Det kan være tegn på høyt BT og svangerskapsforgiftning. Jeg ville ringt nå!
Eplejuice Fødeklar Skrevet 4. februar 2009 #6 Skrevet 4. februar 2009 Bare for å berolige litt, det er sånn jeg har det når jeg får migrene, ser først litt diamanter, noen ganger fargebølger å andre ganger mister jeg synet, å etter 20-40 minutter kommer hodepinen. (bare at den varer minst 4 timer, å helt til 2 døyn) Det er enkelte som sliter med dette bare undersvangerskapet =)
Eplejuice Fødeklar Skrevet 4. februar 2009 #7 Skrevet 4. februar 2009 (mener jo alikevell du bør ringe lege eller noe da)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå