Gå til innhold

SE HIT "Solstråla_mi"!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du har svart på mitt innlegg tidligere om at min datter fikk 2 grads forbrenning i hendene sine... Siden vi har opplevd veldig mye likt, lurte jeg på ting...

Var hos legen i dag, de vet ikke ennå hvor dypt det er, skal vente noen dager til og se på det om det begynner å gro av seg selv, eller om de må transplantere hud til et område...

Men det jeg lurte på er, i dag kom en fysioterapaut og så på hånden og de skal bestille en spesial lagd hanske som hun skal bruke hele tiden når såret begynner å gro... Må kanskje bruke den opptil 1 1/2 år... Dette er for å redusere arrdannelse under huden i hånden, slik at ikke den nye huden "krymper" og gjør at hånden blir litt sammentrekt hvis du skjønner... Ble dere tilbudt noe sånt? Ble litt nervøs i dag kjente seg, legene har sagt hele tiden at de tror ikke det vil bli noen varige men med unntak av kanskje noen små arr, men på fysioterapauten virket det som det var en mulighet til sammentrekking av hånden men at hansken kunne gjøre dette bedre...

håper du har mulighet til å svare...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:)

Det fikk ikke vi tilbud om nei, gikk som sagt til fast legen i 3,5 uke, byttet bandasje,klippet hud etc.. Såret hennes grodde ganske bra da, så mulig din jente har brent seg mye verre.. evnt på ett annet sted i hånda som gjør det vanskeligere å gro??

Det området som var enn sterk 2 grads på hånda hennes, så de ikke før blemmen hadde sprukket og de klippet vekk huden.. så det lille området er der du ser best att hun har brent seg.. er en liten hard "klump" bare..

Vi fikk bare beskjed om å smøre henne masse med fuktighets krem i etterkant, gjør det enda. Tror det skulle gjøre att huden ble mykere igjen, eller noe sånt:)

Håper det var til noe hjelp:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...