Gå til innhold

klarte å tvinge på meg mammabuksa:P

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir så frustrert for alle mammabuksene har blitt for små over magen. Men jeg er så drittlei av å gå i joggebukser, ser så slaskete ut. Har igjen bare 7 uker så gidder ikke å bruke penger på nye bukser nå så da var den eneste løsningen å tvinge den på seg. hehe Gruer meg til jeg skal på fest i helga. Må vel tvinge den på meg da også.. :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner til det der.

Har litt under 4 uker igjen, og jeg nekter å kjøpe mer mammatøy .

Har to strech-dongeri bukser med stor strikk som skal gå over magen, men strikker stopper nå litt over midten, da blir ungen liggende å sparke i strikken, skikkelig irriterende, og så synes jeg de har blitt så trange under magen på en måte, ubehagelig å sitte i dem.

Går derfor rundt som en slask hjemme hele dagen og tar dem kun på meg når jeg må ut av huset og tunikaene og tightsen er på vask.

Skrevet

ja, jeg syns også at de har blitt trange akkurat der strikken begynner. Syns egentlig alle mammaklærne er så rare. Sånn som h&m må man opp 4 størrelser nesten bare for å få genserene eller toppene til å passe over puppene. Og da ser de bare rare ut over magen for da passer de ikke der.

Men det rareste jeg har opplevd mens jeg har gått gravid var når jeg var på lindex for å finne meg en bh i noen størrelser større for puppene hadde vokst så de jeg hadde passet ikke lengre. Og da kom hu dama med bare størrelser som var for små og da ble jeg litt irritert for da hadde jeg sagt tusen ganger at jeg får vondt pga de er for små. Hu kjerringa ble dritsur og slang tilbake at "man skal ikke gå opp noen størrelser i bh bare pga man er gravid!". Da tjente ikke lindex noe på meg for å si det sånn.. hehe

Skrevet

hehe..samme her. 7 uker igjen og vokst ut av to bukser kjøpt til forskjellig tid. trodde den siste skulle holde tiden ut. har klipt litt i siden på strikken og det hjalp litt men dog...er trangt for det..er koselig å være gravid altså men, gleder meg så inmari til jeg får magen min "for meg selv"...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...