Gjest Skrevet 4. februar 2009 #1 Skrevet 4. februar 2009 Igår spiste jeg 3 kjeks... Det meste jeg klarer å få i meg på en dag er kanskje ett par brødskiver. Er så og si aldri sulten, å når jeg spiser bare vokser maten i munnen på meg, og jeg må virkelig tvinge den ned. Snuppa mi er 6 uker gammel, å matlysten har vært elendig siden fødselen. Sluttet å amme da hun var 4 uker, så nå har jeg ingen motivasjon lenger for å tvinge i meg mat. (Da jeg ammet var "måtte" jeg liksom) Regner med dette er en periode og at det blir bedre etterhvert, men frem til jeg klarer å spise vanlig igjen - burden jeg ta noe kosttilskudd/vitaminer?
Gjest Skrevet 4. februar 2009 #2 Skrevet 4. februar 2009 Jeg ville spist vitaminer og mineraler + omega 3. Kanskje det vil få deg til å føle deg bedre også. Lykke til!
mamman til to gutter Skrevet 4. februar 2009 #3 Skrevet 4. februar 2009 Det lureste er nok å gå til legen og finne ut hvorfor du har så dårlig matlyst. Kosttilskudd eller ikke, så er det alt for lite å spise 3kjeks i løpet av en dag.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 4. februar 2009 #4 Skrevet 4. februar 2009 Begynn å spis. Apetitt avler apetitt. Tving i deg minimum for å ikke gå ned i vekt. Du mister masse muskelmasse av dette og til slutt vil det tære på dine indre organer. Hjertet ditt kan svikte og din datter blir morløs. Det bør være grunn nok til å spise. Trimmer du? Om ikke bør du begynne med det, det vil også skjerpe apetitten din. Og vedlikeholde muskelmassen.
1 gutt og 2 jenter:) Skrevet 4. februar 2009 #5 Skrevet 4. februar 2009 Holder med "taskenspiller"... Prøvd å spise frukt og grønt,kan kanskje hjelpe litt Har det litt sånn selv,men tror det har med trening å gjøre,eier ikke mat lyst,men for å fungere MÅ man ha mat,og da er det bare å tvinge i seg litt...litt er bedre enn ingenting Og frukt og grønt er en veldig god start LYKKE TIL
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 4. februar 2009 #6 Skrevet 4. februar 2009 Forresten bør du til lege. Er du depressiv?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå