Nydlige datter09-spire2010 <3 Skrevet 4. februar 2009 #1 Skrevet 4. februar 2009 noen andre som føler det er ubehagelig å bøye seg framover? jeg har ikke den store magen,men alikevel synes jeg det er veldig ubehasgelig ...
Underveis --> Skrevet 4. februar 2009 #2 Skrevet 4. februar 2009 Det er ubehagelig i den forstand at magen er i veien ja. Noen av buksene mine er også nå litt stramme under magen når jeg bøyer meg. Graviditeten begynner å irritere meg og jeg gleder meg stort til det er over. Synes ikke det er fantastisk overhode!
Mayken Skrevet 4. februar 2009 #3 Skrevet 4. februar 2009 Ja, er ubehagelig å bøye seg fremover, får vondt både i magen og underlivet. Sliter voldsomt med å få på meg sko når jeg har på meg bukser, for da strammen buksene så vondt under magen.
Mathiasjuli07-Ida Iselinmars09 Skrevet 4. februar 2009 #4 Skrevet 4. februar 2009 ja veldig... er et h.. å få på seg sko når jeg ikke har skojern i nærheten.... er så utrolig lei.. for meg sp er det mest vondt nederst i bekkenet.. akkurat som om jeg presser ungen nedover når jeg bøyer meg... ikke godt iallefall.. pluss halsbrann så det holder.. HELE TIDEN.. haha noen som lurer om jeg er lei eller .. JA!!! blir godt å bli ferdig i grunn har igjen 6 uker nå så håper det går fort!!!! *klem*
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 4. februar 2009 #5 Skrevet 4. februar 2009 Fantastisk ubehagelig nå, ja. Har hatt følelsen av at magen har sunket veldig i det siste og antar at det er det som gjør det. Sko som jeg bare kan dra kjapt på går fint, men gubben måtte hjelpe meg med vinterskoene i dag. Jeg _klarer_ det selv men det er pokker så vondt når jeg må stå og snøre og greier... Og å tørke beina etter dusjen er like vondt... Kan ikek huske at det var sånn sist gang, men da var det litt mer vår ute også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå