trippeltopp Skrevet 4. februar 2009 #1 Skrevet 4. februar 2009 Hvor lenger bruker man sprinkelvern? Småen er ett år og bretter sprinkelvernet pent ned og sover mer eller mindre oppå det. Det er krøllete og stygt til tross for gjentatte forsøk på å stryke det, så jeg vurderer å bare fjerne hele skiten..
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 4. februar 2009 #2 Skrevet 4. februar 2009 Jeg fjerna det for vasking for 2 uker siden, 11,5 måned er han. ble da borte i 2 dager, han sov like fint uten så da lot jeg det bare være borte. så kan vi spare det til lillesøster som kommer til sommeren...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå