:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 4. februar 2009 #1 Skrevet 4. februar 2009 og hvor mange er dere i familien?
3b@rnsmor-30* Skrevet 4. februar 2009 #2 Skrevet 4. februar 2009 setter aldri av noe vi... satser på at feriepenger og evt. skattepenger holder.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 4. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. februar 2009 ja det er det nok mange som gjør. men hvor mye blir det?
winneboo Skrevet 4. februar 2009 #4 Skrevet 4. februar 2009 Setter ikke av noen ting, får alltid en god slant skattepenger. Så på en måte setter jeg av, men lar skatteprosenten ta seg av det. Går vel ca en 20 000 med til ferien hver sommer, en voksen og ett barn.
3b@rnsmor-30* Skrevet 4. februar 2009 #5 Skrevet 4. februar 2009 nei si det.. det er jo forskjellig fra år til år da.... regner aldri på det jeg.. det holder alltid i massevis.. men vi har ikke veldig fancy ferier kanskje... og i år blir det enda mindre ferie med en baby som skal komme i begynnelsen av juli.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 4. februar 2009 #6 Skrevet 4. februar 2009 Kommer litt ann på hva vi skal.. Holder som regel med feriepenger og evt skattepenger (fikk igjen en del i fjor som da gikk til bryllupet, så er spent på hvor mye vi får i år) I år skal vi til Lilleputthammer, så overnatting og inngang der kommer på rundt 3500 kr for to voksne og ett barn..
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 4. februar 2009 Forfatter #7 Skrevet 4. februar 2009 hm... om jeg tenker 5000 + det vi vanligvis bruker til mat. er jeg urealistisk da? vi har ikke plavlakt noe enda.....
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 4. februar 2009 #8 Skrevet 4. februar 2009 Vi er to voksne og to barn i alle ferier. Vi bruker heller ikke sette av penger. Men ferierer for det vi har råd til. Det betyr at vi bruker av feriepenger og skattepenger. I fjor var vi to turer utenlands alle 4 og hadde i tillegg råd til å kjøpe ting til huset for skattepengene. Så det rekker ganske langt.
Mamma til to skjønne gutter Skrevet 4. februar 2009 #9 Skrevet 4. februar 2009 Det er her feriepengene kommer inn. Etter å ha lagt tilside det som går til vanlige utgifter, lån, forsikringer o.l sitter vi igjen med ca 35000,- vi er 2 voksne og 1 barn. Sommerferien vår blir som i fjor, ca 4 uker båtferie:))
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 4. februar 2009 Forfatter #10 Skrevet 4. februar 2009 mine feriepenger er som en vanlig lønning så jeg merker ikke forsjell... men jeg har penger til ferie altså, men aner ikke hva jeg skal budsjetere med
Gjest Skrevet 4. februar 2009 #11 Skrevet 4. februar 2009 Kommer vel an på hvor vi skal. Hadde tenkt oss til dyreparken i år, men det var før jeg ble gravid med termin i august, så da utgår det.Til dette hadde vi beregnet ca 25 000 kr for en god uke. Nå vet vi ikke helt, blir nok ikke noe særlig til reise, så holder vel med en 6000-7000kr for en liten miniuke til en fornøyelsespark i nærheten. Vi er 5 stykk i familien. Skulle vi reist til syden måtte vi sikkert ha beregnet minst 40 000 kr for to uker...
erteposen + 4 Skrevet 4. februar 2009 #12 Skrevet 4. februar 2009 Jeg er litt usikker enda. Skal til dyreparken, og har lånt en rimelig hytte en uke i nærhten av familie. To barn, og to voksne. Regner vel med 6000-7000 kr den uka.
*MariDuBedårer* Skrevet 4. februar 2009 #13 Skrevet 4. februar 2009 ca 40 000 kr må vi ha klart til ferien i år. Vi er to voksne og tre barn som skal en uke til syden. selve turen kommer på 33 000 for oss. (All inclusive). Resten blir lommepengene:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå