minlilletass Skrevet 4. februar 2009 #1 Skrevet 4. februar 2009 Jeg lurer paa hvilke bodyer dere liker best? Jeg synes Petit Bateu er gode, men litt dyre. Fikk fra H&M i gave, og synes faktisk passformen er veldig god. Liker ogsaa Holly's, men de er litt smale for minien, som er litt godrund... Noen som har tips? Gjerne oekologisk, og flere i en pakke.
StrøkenFrøken Skrevet 4. februar 2009 #2 Skrevet 4. februar 2009 Her går det mest i name-it, HM blir for vide i fasongen for gutten som er så lang i overkroppen:)
En snupp - og en knert i magen Skrevet 4. februar 2009 #3 Skrevet 4. februar 2009 Vi har stort sett lindex, name-it og hm. Ser at arvede hm-bodier fra et par år tilbake sitter veldig fint og har holdt fasongen bra, men både lindex og name-it funker bra best. Har hatt noen fra Cubus, peanuts eller noe, men de vokste hun så fort ut av, og reflex og andre litt billigere merker har mistet fasongen veldig kjapt.
Elin snart mamma til 3 Skrevet 4. februar 2009 #4 Skrevet 4. februar 2009 brubaker og overraskende nok så elsker jeg omslagsbodyene til H&M.
Katsi Skrevet 4. februar 2009 #5 Skrevet 4. februar 2009 omslagsbodyene fra HM liker jeg veldig godt også. Og omslagsbody i ull fra Nøstebarn.
Frøken Freken Skrevet 4. februar 2009 #6 Skrevet 4. februar 2009 Omslagsbodyene fra hm var gode, og de eneste pappaen klarte å ta på mens hun var helt liten, hehe. Tror ikke de finnes i større enn 62. Men syns de er litt åpne i halsen. Liker reflex og Tom&Trine (ensfarga) ullbodyer godt. Har også en del Lindex, som er ok, men kanskje litt trange i halsen? Har også noen urbanelk som er supergode. Ja også polarn o pyret. Hmmm - er visst fornøyd med det meste, ser jeg.
MammanTilKjetil Skrevet 4. februar 2009 #7 Skrevet 4. februar 2009 Jeg er veldig gla i ullbodyene til tom og trine. Ellers bruker jeg bare bomullsbodyene til lindex nå i str. 68. Var på salg å snopa=D Synes de er ganske tøffe. Så liker jeg best bodyer med knapper ved halsen, da blir det ikke så åpent.
StrøkenFrøken Skrevet 4. februar 2009 #8 Skrevet 4. februar 2009 Her går det mest i name-it, HM blir for vide i fasongen for gutten som er så lang i overkroppen:)
♥ En jente og en gutt ♥ Skrevet 4. februar 2009 #9 Skrevet 4. februar 2009 Jeg liker og de omslagsbodyene til H&M, deilig å slippe dra ting over hodet på de minste i hvertfall. Har noen med kort erm fra Lindex som jeg er fornøyd med. Liker ikke de fra Cubus, de er så brede i forhold til lengden. Tror ikke jeg har noen andre merker.
♥ En jente og en gutt ♥ Skrevet 4. februar 2009 #10 Skrevet 4. februar 2009 Ja jeg glemte jeg hadde noen fra P.O.P de har holdt seg kjempebra etter både vask og tørketromling=)
xx/xy Skrevet 4. februar 2009 #11 Skrevet 4. februar 2009 Vi bruker mye Janus ullbody. Har mange etter storebror i diverse størrelser. Elastiske og lette å kle av/på, drøye i størrelsene og praktiske ullplagg som tåler mange runder i vaskemaskinen.
Vannmelonen Skrevet 4. februar 2009 #12 Skrevet 4. februar 2009 Jeg synes ullbody fra Cubus er kjempe gode! Tassen har stort sett alltid på seg ull nå på vinteren i alle fall.. Ellers synes jeg Katvig har masse fint..
Mary Skrevet 4. februar 2009 #13 Skrevet 4. februar 2009 Jeg liker godt de 3-for-prisen-av-2 som de ofte har på Kapphal. De er gode og romslige, men sitter likevel godt (bomull). Jeg liker ikke så godt Name it, for med ei litt god og rund jente synes jeg de blir litt knappe og trange. Elsker ullbodyen fra janus, men synes ulla fra Steffen er litt stiv (hverfall strømpebuksa). Har heller ikke noe imot bodyer fra HM, Lindex eller Cubus.
69modell Skrevet 4. februar 2009 #14 Skrevet 4. februar 2009 Jeg har likt best bodyene fra Brubaker og name it. Har noen fra HM og Lindex som jeg synes er fine men blir fort for åpne i halsen. Ellers så har jeg en fra Burberry som er helt super i passsform og kneppesystem. Den er også lang nok på ermene så den har passa kjempelenge. Dyr men er den jeg har vært mest fornøyd med.....
temine Skrevet 4. februar 2009 #15 Skrevet 4. februar 2009 Janus sine omslagsbodyer i ull (Blå body med mørkeblå kanter). De har lange armer og er ikke så vide. Passer supert til knertens slanke kropp og laaaaange armer:)
Slæsh84 Skrevet 4. februar 2009 #16 Skrevet 4. februar 2009 Klær med bomull: er merket "Claire" den beste "body/nattdrakt" med kvalitet syns vi da:)
husmus &2 Skrevet 4. februar 2009 #17 Skrevet 4. februar 2009 Jeg elsker Petit Bateau men jeg synes de er litt åpne i halsen. Bruker stort sett ullbodyer fra Joha om dagen. Veldig fornøyd med de. Lindex styrer jeg unna, jeg liker overhode ikke stilen de har. Ellers er jeg egentlig åpen for alt.
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 4. februar 2009 #18 Skrevet 4. februar 2009 Liker Name it og Me too veldig godt i forhold til utseende, de har mange fine, spreke farger og mønster. Passformen er også grei på jenta mi. Ellers har jeg brukt det meste, fra H&M, Cubus, Lindex.. Har ikke noe galt å si om noen.. Bruker mest ull nå om vinteren da, Joha, Tullemor&Gromgutten og fra Cubus her og. De fra Tullemor&Gromgutten av By-Torinn kan jeg godt anbefale! 100 % merinoull, veldig god og myk! Kjempefine farger på de og god passform også! http://www.by-torinn.info/
AccidentalMum Skrevet 4. februar 2009 #19 Skrevet 4. februar 2009 Petit Bateau!! Kunne jeg velge ville jeg bare hatt det:) Av det jeg har fått sitter alt greit egentlig, untatt nanoo (tror det skrives sånn). Det er den mest åndssvake fasongen på en body jeg noen gang har sett. Den er for brede i skuldrene i forhold til lengden og har veldig åpen hals slik at skulderen detter ut hvis han ligger og kryper litt. Teit body.
9nakr Skrevet 5. februar 2009 #20 Skrevet 5. februar 2009 Her går det mest i ullbodyer om dagen: Janus, Nøstebarna og Stillongs. Liker Nøstebarna best, men de er jo ganske dyre i forhold til de andre to. Synes alle tre har god passform til snuppa mi som ligger rett på gjennomsnittet når det gjelder lengde-vekt. Av bomullsklær brukte vi mye omslagsbodyer fra HM når hun var yngre. Har også noen fra PB, men de vokste hun for ut av (i bredden). Hun vokste ut av str 67cm-6mnd når hun var 3mnd! Nå er hun 4 mnd og synes det er gøy å kle på seg, så da er ikke omslagsklær så viktig lengre Vi har også en del bomullsbodyer i Pippi & Name It som vi er godt fornøyd med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå