Gå til innhold

Pass opp for post tyver!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg skikkelig lei meg og frustrert! Moren og faren min har vært en lengre periode i USA og skulle sende meg julegave i posten som angivelig skulle være fremme 19 des. Har aldri mottatt den så de har nå ringt posten for å spore pakken. Beskjeden de får er at den er hentet ut og signert for!! Og det er ikke meg! Hentelappen har altså enten blitt stjålet fra postkassen min eller jeg kan ha mistet den utenfor huset etc, så har en eller annen gått å hentet ut min pakke med bl a babytøy osv.(i post i butikk) Det som er så veldig idiotisk er at man bare kan gå å hente ut pakker og signere uten å måtte vise legitimasjon! Da er vel den underskriften ikke så mye verdt. Blir helt paranoid av å vite at en i nærområdet nå har pakken og klærne som skulle vært til meg. Skal i alle fall montere lås på postkassen :-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har også stusset på det at man aldri trenger å vise legitimasjon for å hente ut pakker, og det irriterer meg faktisk også at man må signere før postdama/mannen faktisk har gitt meg pakken (har opplevd å signere og så finner ikke betjeningen pakken likevel)...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...