Gjest Skrevet 4. februar 2009 #2 Skrevet 4. februar 2009 Egentlig ingenting. Vi har bryllupsdag i dag og kommer til å feire til gangs i dag. Kanskje vi lager en kake på søndag?
Gjest Skrevet 4. februar 2009 #3 Skrevet 4. februar 2009 ingenting, men gjerne en god frokost med familien og tegninger fra barna, kanskje en rose og et kort... Ikke så mye mer enn det... :-) Bare være sammen med familien den dagen egentelig holder i massevis for meg :-)
Gjest Skrevet 4. februar 2009 #4 Skrevet 4. februar 2009 Absolutt ingenting... For da hadde jeg bare blitt skuffa, uansett, for her i huset er det bare meg som tenker på å gjøre stas på noen på sånne dager (og bursdager og alt annet...) Så nå har jeg sluttet å tro på julenissen =`(
mammamammamammamor Skrevet 4. februar 2009 #5 Skrevet 4. februar 2009 trur egentlig ikke han husker den
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 4. februar 2009 #6 Skrevet 4. februar 2009 Ingenting. Gjorde ikke noe utav farsdag heller i år (fjor) så vidt jeg husker, men har uansett kjøpt presang til meg selv for ei uke siden - nytt, vårlig sengesett på tilbud på Kid :oD
Gjest Skrevet 4. februar 2009 #7 Skrevet 4. februar 2009 aner ikke åssen dag det er på en gang her bryr vi oss ikke noe om det som ikke er bursdag eller jul.
mamarama og lille banan Skrevet 4. februar 2009 #8 Skrevet 4. februar 2009 forventer ingenting, men håper på en oppmerksomhet, siden det er min første morsdag
meg & mine små Skrevet 4. februar 2009 #9 Skrevet 4. februar 2009 Håper på noen gode klemmer fra mine søte små, forventer ingenting mer enn det.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 4. februar 2009 #10 Skrevet 4. februar 2009 Å få sove lenge og få ferdig frokost på bordet =) Vi gjør ikke noe særlig ut av slike dager mtp gaver o.l. Vi gjør det bare slik at den det gjelder får sove lenge, og gjør klart deilig frokost og etterhver når junior blir større så skal han få lage en tegning eller noe..
Vipsenmamma Skrevet 4. februar 2009 #11 Skrevet 4. februar 2009 Jeg forventer ingenting, men vet at hun har laget noe i bhg. Det er stas å få synes jeg.
Koseklompen Skrevet 4. februar 2009 #12 Skrevet 4. februar 2009 Forventer ingenting i det hele tatt. Vi pleier ikke å gjøre noe spes ut av slike dager. Bursdager og Bryllupsdag gjør vi noe spes ut av, men ikke de andre "dagene" som mor/farsdag, valentindagen o.l.
Tøysetipp Skrevet 4. februar 2009 #13 Skrevet 4. februar 2009 Jeg vet jeg får en liten oppmerksomhet som min eksmann har kjøpt fra datteren vår. Også skal vi ut å spise med min bestemor og tenne lys på graven til moren min. Forventer ingenting, men hyggelig å bli satt pris på.
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 4. februar 2009 #14 Skrevet 4. februar 2009 Forventer å sove lenge (men det er ingen problem siden Jonas skal sove hos farmor og farfar) og at sambo lager middag.
Gjest Skrevet 4. februar 2009 #15 Skrevet 4. februar 2009 Jeg forventer kake og gave! For det fikk han til farsdagen! Om jeg ikke får det, så blir jeg skuffa!!! (er litt gretten for øyeblikket!)
kajak&Daniel Skrevet 4. februar 2009 #16 Skrevet 4. februar 2009 Forventer absolutt ingenting! Samboeren syns vel bare det er teit med slike dager.. Jeg er egentlig kjempeglad i slike dager, men gidder ikke gjøre noe ut av det når han ikke gidder...
fox`y Skrevet 4. februar 2009 #17 Skrevet 4. februar 2009 ingenting. sambo er i italia i ennå 2 mnd. en tlf samtale ville vært fint da:)
erteposen + 4 Skrevet 4. februar 2009 #18 Skrevet 4. februar 2009 Ikke mye:) Vi markerer mors og farsdag, men ikke med gaver o.l. Jeg får frukost på sengen. Alle mann spiser i sengen:/ Gutta lager tegniner og kort til meg, så skal vi på ski, og kose oss med noe søtt om ettermiddagen.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 4. februar 2009 #20 Skrevet 4. februar 2009 Ingenting, synes morsdag er blitt for mye kjøpe greier.... Kanskje et kort el tegning fra ungene =))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå