2 prinsesser <3<3 Skrevet 4. februar 2009 #1 Skrevet 4. februar 2009 Hei. Var på jordmortime i går på kontroll og fikk der vite jeg har +1 på proteiner.Noen som har hatt dette men ingenting har vært gale?Er 30 uker på vei.
Mayken Skrevet 4. februar 2009 #2 Skrevet 4. februar 2009 Jeg har hatt det nesten hele tiden. Har mye utflod i dette svangerskapet og det kan gjøre utslag på proteiner i urinen. Pleier å stå spor av prot. på skjemaet mitt så og si hver gang. Hva sa jordmoren da?
2 prinsesser <3<3 Skrevet 4. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. februar 2009 Hun sa det ikke trengte være noe men at jeg skulle levere inn ny prøve.Så håper jo d bare er det med at jeg også har masse utflod.Men har liksom ikke fått det før.Ble litt bekymret..
Thessa og Bebbis Skrevet 4. februar 2009 #4 Skrevet 4. februar 2009 Har +1 på protein nesten hver gang jeg. Og det er ikke noe farlig. Sikkert bare utflod. Hadde det vært svangerskapsforgiftning ville det var +3 og 4 osv. :-)
2 prinsesser <3<3 Skrevet 4. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 4. februar 2009 Bra det ik trenger være noe Tusen takk for svar Ble litt roligere no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå