Gå til innhold

Slik gikk det til da mannen fikk vite om graviditeten...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da han kom hjem fra jobb, stod jeg på kjøkkenet å laget mat. Han ble med sønnen opp på do, så sier jeg. Det ligger noe på hodeputen din. Der hadde jeg laget et kort hvor det stod: går alt etter planen blir vår lille familie 4 i oktober. :o) Sammen med kortet lå en bitte liten body, og digital testen til CB hvor det stod gravid.

Han kom ned igjen, med smil fra øre til øre også fikk jeg en god klem og en nuss. :o)

Så sier han; jeg har skjønt at noe ha vært på gang - merket det på humøret ditt.. Tror kanskje hormonene har begynt å ta plass i kroppen sin. SÅ smiler han og gir med en god klem..

Vi ha begge lyst å fortelle det til hele verden. Men bor et stykke unna både hans foreldre (ca 10 mil) og mine foreldre (ca 35 mil) - så vi vil vente med å fortelle dem det til vi møter dem igjen. Også er det litt godt å ha denne hemmeligheten også da.. (selv om alle på BAM vet det :o) )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånne hemmeligheter er nå litt gode å holde på litt sammen, og finne en fin måte å fortelle foreldrene deres på når den tiden kommer.

Kanskje ei skjorte som storebroren (er det ikke gutt du har fra før?) kan ha på seg, men trykk på, med en lur tekst på, som kanskje tar dem noen sekunder å tyde.

;o)

Skrevet

Så artig da :-))

Ja, det er sikkert godt å holde det litt for seg selv. Vi rakk ikke det vi....folk begynte å merke det på meg da jeg var 7 uker på vei..hehe.

Skrevet

Så fin måte å gjøre det på:) Kan tenke meg at han ble glad når han fant gaven sin på hodeputen!

Nå er det akkurat (nesten på dagen) ett år siden jeg fant ut, så da har du termin omtrent når jeg hadde. Tida går fort, tenk nå er min snuppe snart 4 mnd. Og jeg husker i fjor på denne tiden som om den var i går:)

Skrevet

Kokkelimonke: Når hadde du termin med din snuppe da?

Skrevet

Jeg hadde UL termin 22.okt. Og min termin var 21.okt.

Når har du termin?

Skrevet

Jeg har regnet ut av min termin er 15 oktober. Så får vi se hva Ul sier om noen mnd..

Skrevet

gratulerer så mye med graviditeten:))

Skrevet

Gratulerer så mye med spire:-) Kjempe spennende:-)

Hvor gammel er den kommende storebror?

Skrevet

Gratulerer :) Så spennende. Håper du får være i toppform og bare nyte.

Skrevet

Gratulerer med fulltreffer ;) Håper du får et fint svangerskap!

Min mann fikk vite at vår siste var på vei på samme måte som din, og han satt der med tårer i øynene. Et "magisk" øyeblikk synes jeg.

Skrevet

Så koselig, gratulerer!

Skrevet

Så kos da:) Fortalte samboer'n om graviditet over telefon jeg, ikke veldig spennende måte å få vite det på, men han ble stille veldig lenge i andre enden :D

Vi fortalte det ikke til noen, ikke familien engang, før etter 12 uker vi. Litt overtroisk kanskje, men men...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...