Gjest Skrevet 4. februar 2009 #1 Skrevet 4. februar 2009 Noen som har god erfaring av trening på elipse maskin. Burde 20 minutter om dagen være greit å begynne med? Eller er det litt lite?
Minnie Mom Skrevet 4. februar 2009 #2 Skrevet 4. februar 2009 Det er veldig god trening for kondisen og for å trene lårene og leggene. Hvis du er utrent er det bare å ta det pent.., løpe det du orker. Ikke slit deg ut i begynnelsen så du mister motivasjonen. Etterhvert vil du orke lenger og lenger. Jeg begynte med å bli utslitt etter 10 minutter, ble bedre etterhvert... )
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 4. februar 2009 #3 Skrevet 4. februar 2009 Vi går ca 25 min hver dag på ellipsemaskina. Skal det ha noen effekt på konis så må du trene minst 20 min. Men det er ikke nødvendig å trene lenger enn 40 min på den heller, da er det bedre å ta 40 min x 4 ganger i uka. Nå er ikke vi trena i utgangspunktet så derfor går vi 25 min hver dag (5 dager i uka) Fremover en stund til. Jeg trener i tillegg 20 min med rokkeringen (også 5 dager i uken)
Gjest Skrevet 4. februar 2009 #4 Skrevet 4. februar 2009 Takk for svar. :-) Har trent 20 minutter på den nå nettop. Ble svett hvertfall og brukte 180 kalorier..:-) Så er det bare å se om jeg klarer å gjøre dette hver dag. Må finne et artigere tv program enn jeg så på idag da..hehe. Er bra utrent så det blir rolig i begynnelsen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå