Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har god erfaring av trening på elipse maskin. Burde 20 minutter om dagen være greit å begynne med? Eller er det litt lite?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er veldig god trening for kondisen og for å trene lårene og leggene. Hvis du er utrent er det bare å ta det pent.., løpe det du orker. Ikke slit deg ut i begynnelsen så du mister motivasjonen. Etterhvert vil du orke lenger og lenger. Jeg begynte med å bli utslitt etter 10 minutter, ble bedre etterhvert... :o)

Skrevet

Vi går ca 25 min hver dag på ellipsemaskina. Skal det ha noen effekt på konis så må du trene minst 20 min. Men det er ikke nødvendig å trene lenger enn 40 min på den heller, da er det bedre å ta 40 min x 4 ganger i uka.

Nå er ikke vi trena i utgangspunktet så derfor går vi 25 min hver dag (5 dager i uka) Fremover en stund til. Jeg trener i tillegg 20 min med rokkeringen (også 5 dager i uken)

Skrevet

Takk for svar. :-) Har trent 20 minutter på den nå nettop. Ble svett hvertfall og brukte 180 kalorier..:-) Så er det bare å se om jeg klarer å gjøre dette hver dag. Må finne et artigere tv program enn jeg så på idag da..hehe.

Er bra utrent så det blir rolig i begynnelsen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...