Anonym bruker Skrevet 4. februar 2009 #1 Skrevet 4. februar 2009 Noen som vet hvor man får tak i baggy-panths til baby/barn? Synes det er så utrolig søtt og vittig med små gutter i baggy-panths=)
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2009 #2 Skrevet 4. februar 2009 Jeg kjøpte bare litt ekstra store HM-jeans til jenta mi, ble ihvertfall litt sånn halvbaggy :-) vil tro at du kan finne det på en del amerikanske nettsider, de har litt mer å velge og vrake i av barnetøy!
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2009 #3 Skrevet 4. februar 2009 brubaker har baggy bukser;) de er dritsøte:) fikk en i gave fra svigemor, jeg kjøper ikke brubaker selv fordi det er så dyrt, men svigermor elsker den butikken som fører det i bygda;)
pollard Skrevet 4. februar 2009 #5 Skrevet 4. februar 2009 Sjekk ut det svenske merket Nova Star. De har veldig fine baggy-bukser!
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2009 #6 Skrevet 4. februar 2009 Tusen takk! da jeg googlet Nova Star fant jeg www.minimikki.no Baggy-buksene var jo kjempe fine! =) og masse annet fint der også!
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2009 #7 Skrevet 4. februar 2009 det heter baggy-pant uten H, da er det bukser når en skriver panths betyr det pesing, som i pusting og pesing
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå