Gå til innhold

noen alenemødre!?


Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor "mye" /barnefri/ har dere på ca en mnd?

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

når jeg var alene-alene så hadde jeg "fri" annenhver uke. 50/50 med pappaen. Nå er jeg samboer og vi har fått barn, men eldste er hos pappaen 10 netter i mnd..

Skrevet

tre kvelder.

Skrevet

En kveld eller to. Har ca 4 netter fri i året, da gjerne i forbindelse med skolearbeid/eksamen.

Skrevet

anennhver uke (mandag til fredag)

og en helg i måneden

(har bare minstemann to helger i mnd/4ukers turnus)

Skrevet

oi, jammen på tide jeg får meg ei frihelg også da.. hvor gamle er barna deres?

Skrevet

elsdte er to (og skikkelig pappagutt..) yngste er ett

 

 

 

Skrevet
0
Skrevet

hehe, ser de fleste over her har fast samvær med far.

Her er det en kveld i mnd, kansje 2 medregnet fri til skolegreier, kveldsforelesning, hjemme eksamen ol.

Bruker bare mamma som barnevakt.

 

Er på vent for avlastnings hjem gjennom barnevernet, håper det går i orden i løpet av våren.

 

Sønnen min er 4 :)

Skrevet

Ikke i det hele tatt.

Skrevet

har fre-man annenhver helg. Starta nettopp med det, har vært fre-søn i 7-8 mnd. Alderen på barna er snart 1,5 og snart 3.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...