Rivjerntilkjeft Skrevet 4. februar 2009 #1 Skrevet 4. februar 2009 hvor "mye" /barnefri/ har dere på ca en mnd?
Gjest Sekretøsa Skrevet 4. februar 2009 #3 Skrevet 4. februar 2009 når jeg var alene-alene så hadde jeg "fri" annenhver uke. 50/50 med pappaen. Nå er jeg samboer og vi har fått barn, men eldste er hos pappaen 10 netter i mnd..
Gjest Skrevet 4. februar 2009 #5 Skrevet 4. februar 2009 En kveld eller to. Har ca 4 netter fri i året, da gjerne i forbindelse med skolearbeid/eksamen.
LadyLuck & Skrevet 4. februar 2009 #6 Skrevet 4. februar 2009 anennhver uke (mandag til fredag) og en helg i måneden (har bare minstemann to helger i mnd/4ukers turnus)
Rivjerntilkjeft Skrevet 4. februar 2009 Forfatter #7 Skrevet 4. februar 2009 oi, jammen på tide jeg får meg ei frihelg også da.. hvor gamle er barna deres?
LadyLuck & Skrevet 4. februar 2009 #8 Skrevet 4. februar 2009 elsdte er to (og skikkelig pappagutt..) yngste er ett
serin@ Skrevet 4. februar 2009 #11 Skrevet 4. februar 2009 hehe, ser de fleste over her har fast samvær med far. Her er det en kveld i mnd, kansje 2 medregnet fri til skolegreier, kveldsforelesning, hjemme eksamen ol. Bruker bare mamma som barnevakt. Er på vent for avlastnings hjem gjennom barnevernet, håper det går i orden i løpet av våren. Sønnen min er 4
SuperGlad Skrevet 4. februar 2009 #13 Skrevet 4. februar 2009 har fre-man annenhver helg. Starta nettopp med det, har vært fre-søn i 7-8 mnd. Alderen på barna er snart 1,5 og snart 3.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå