sweet dreaming Skrevet 4. februar 2009 #1 Skrevet 4. februar 2009 Forrige fødsel gikk i følge jordmor kjempefint og jeg revnet ikke. Bare noen små rifter her og der . Men jeg begynte jo etterhvert å lure på hvorfor ikke knipeøvelser og alt hadde noen effekt. Det var helt åpent, og med en rar og merkelig utposning. Etter lang tid gikk jeg til gynekolog og fikk vite at blæren min har løsnet og det jeg kjenner i åpningen er altså skjedeveggen som henger ned fordi blæren ligger oppå den og trykker den ned som en utposning. Dette må fikses kirurgisk når jeg er ferdig med å få barn. Føder da numer 3 i april og anser meg som ferdig med å få barn. Er det noen av dere som har hatt cystocele eller lignende og fått dette fikset. Det er ikke akkurat behagelig og jeg tenker jo også litt på at jeg ser helt vrengt ut der nede og føler ikke at det er videre sexy. Noen som har erfaring? Ble det bedre? og noen som har født mens de hadde en slik ? Ble det enda verre etter en fødsel ? Dvs , skikkelig vrengt ?? Jeg har bere lyst til å bli litt mer sånn som jeg var før jeg fikk barn, dvs i allefall ha muligheten til å kjenne at jeg kniper. Er jo ganske inkontinent pga av dette også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå