trippeltopp Skrevet 4. februar 2009 #1 Skrevet 4. februar 2009 Jeg tenker bare teoretisk nå - men om jeg skulle få en gutt til, så ville jeg gjerne at han skulle hatt navnet Bjørn, slik at han bærer det navnet videre (er et slektsnavn). Men han kan ikke hete bare Bjørn, og må isåfall ha et navn foran/bak - men det er helt plent umulig å finne en fin kombinasjon! Er det noen som har gode forslag mottas de med takk!
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 4. februar 2009 #2 Skrevet 4. februar 2009 Pappaen min het Bjørn Erik, så der har du mitt forslag ;o) Alternativt kan man jo bruke Bjørnar, selv om det ikke blir helt likt. Bjørn Emil Bjørn Andreas Bjørn Aleksander
trippeltopp Skrevet 4. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. februar 2009 Takk... Jeg synes Bjørn Erik er ganske fint.. Og Bjørn Emil var egentlig også ganske fint. De noteres. Takk
Snuppa & llillebror Skrevet 4. februar 2009 #5 Skrevet 4. februar 2009 Bjørn Andreas syns jeg er fint...
kveitebolle Skrevet 4. februar 2009 #6 Skrevet 4. februar 2009 her e noen forslag: Bjørn Egil Bjørn Johnny Bjørn Inge Bjørn Kristian Bjørn Erik Bjørn Thomas Bjørn Håkon Bjørn Olav Bjørn Endre Bjørn Tore
♥♥♥Mamma til nr 2 i Mai-09♥♥♥ Skrevet 4. februar 2009 #7 Skrevet 4. februar 2009 Bjørn Ingar Bjørn Arild Bjørn Ivar
monca*84*j12 Skrevet 4. februar 2009 #11 Skrevet 4. februar 2009 Mitt søskenbarn heter Bjørn-Ove og en tidlgere rektor het Bjørn Olav...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå