Gå til innhold

Er dette et sikkert tegn på

Anbefalte innlegg

Skrevet

at følelsene mine ikke lenger er der, eller iallefall nesten er borte?

Saken er nemlig den; Jeg klarer ikke sex med han og ønsker ikke å være sammen med han lenge av gangen. Klarer fint og gi han en klem og en fort suss men d stopper liksom der. Får helt hetta om han er rundt meg hele tiden. Vi er mye uenig om barneoppdragelsen og han har rotet det til for seg økonomisk. Har snakket med han flere ganger om dette og han lover at d skal bli bra men d skjer jo ikke. (Vi er ikke gift da). Har vært på familievernkontoret men syns liksom ikke d hjalp noe særlig, foreløbig. Skjønner jo at ting tar tid og at et forhold må jobbes med men. Dette har pågått over lang tid nå og jeg merker at jeg er mye mer avslappet når han ikke er i nærheten men så tenker jeg jo på de 2 barna våre og da. De er snart 4 og 6 år gamle.

Hva ville dere ha gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor lenge har dere gått i terapi da?

Jeg ville nok avventet saken litt, gitt det mer tid osv.. som du sier er det jo en prosess å gå i terapi og begge må gå inn for det 100% for at dere skal få noe utbytte av det. Ting fikses jo ikke etter en time eller to..

Hvis du allikevel føler at du ikke klarer mer, etter å ha prøvd det dere kan, ville hvertfall ikke jeg personlig vært sammen KUN pga barna. Barn har det godt med foreldre sammen, men ikke ulykkelige foreldre. Jeg snakker av erfarig, og ingenting er så knusende som å vite at foreldrene er sammen kun pga deg.. Da er det bedre å se dem lykkelige hver for seg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...