Maiprinsessa06♀&Maiprins09♂ Skrevet 4. februar 2009 #1 Skrevet 4. februar 2009 Vi har en liten Isabelle fra før.. )
sweet dreaming Skrevet 4. februar 2009 #2 Skrevet 4. februar 2009 Syns det var ett veldig fint navn. Vi tenker å kalle vår for Theo så kanskje derfor jeg likte det så godt....
Maiprinsessa06♀&Maiprins09♂ Skrevet 4. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. februar 2009 Vi også liker Theo kjempegodt. Er bare oppbrukt i vår vennekrets...hehe.. Men hva er finest med en T eller to T'er i Matheo? Hmm..Er så vanskelig med navn...
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 4. februar 2009 #4 Skrevet 4. februar 2009 Sønnen til ei av bestevenninnene mine heter Matteo og det syns jeg er kjempesøtt selv om jeg ikke kunne brukt det selv. Liker best hennes måte å skrive det på da, siden jeg vanligvis er for å droppe unødvendige bokstaver, hehe (har selv ei Matilde uten h).
sweet dreaming Skrevet 4. februar 2009 #5 Skrevet 4. februar 2009 jeg liker den lille h- lyden man legger til... Høres litt mykere ut, men det er vel en smak-sak
Aprilbaby i magen<3 Skrevet 4. februar 2009 #7 Skrevet 4. februar 2009 syntes navnet er kjempefint:) nevøenvåres heter Mateo! gå for det;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå