Anonym bruker Skrevet 4. februar 2009 #2 Skrevet 4. februar 2009 Har ikke hormonspiral. Men da jeg gikk på minipiller mistet jeg mensen pga pillene. Fordi jeg hadde følt meg kvalm en stund, tok jeg en test som selvfølgelig var negativ. Så slo jeg meg til ro og tenkte at så lenge jeg tok pillene som jeg skulle, gikk det greit. Det er jo ganske vanlig å miste mensen med hormonspiral. Så lenge du kan kjenne trådene langt oppi der, trenger du ikke bekymre deg for å bli gravid. Hormonspiralen er det sikreste innen prevensjon, hele 99,84% sikker. Gynekologen argumenterte sterk for hs til meg, fordi den er så sikker og fordi så mange mister mensen med den. Men jeg valgte likevel kobberspiralen.
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2009 #3 Skrevet 4. februar 2009 Ja, har testet en gang, fordi puppene ble unormalt ømme. Men har hatt den i flere år nå, og ikke hatt behov for å teste mer
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2009 #4 Skrevet 4. februar 2009 Jeg har ikke hormonspiral nå for jeg måtte ta den ut pga mye plager med den, men når jeg satte den inn sa legen at det kunne lønne seg å teste innimellom om man mistet mensen. Han snakket om noe med at hormonene hindret svangerskap i livmor, men ikke utenfor livmor..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå