Mannaen*prøvd leeenge*GRAVID* Skrevet 4. februar 2009 #1 Skrevet 4. februar 2009 mensen min var litt rar denne mnd,men tenkte ikke noe mer over det.Tar så en digital eltest nå og egget kommer opp...Kan jeg være gravid tror dere?????????????????????????????????????? mannen er på vei hjem med grav test...hjelp og jeg som har brukt reductil noen dager nå.......himmel og hav!!!! hva gjør jeg?hva tror dere??
Lotta2010x2012 Skrevet 4. februar 2009 #2 Skrevet 4. februar 2009 Den kan jo virke sånn, men skriv her med engang du har tatt testen da:D Spennende:)
Mannaen*prøvd leeenge*GRAVID* Skrevet 4. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. februar 2009 hjelpes jeg er nervøs....
MaMia♡ Skrevet 4. februar 2009 #4 Skrevet 4. februar 2009 Spennende da, fortell oss hvordan det går:) Lykke til
Bare blåbær Skrevet 4. februar 2009 #5 Skrevet 4. februar 2009 åij... spennende det da, men kan det ikke være el du har da???
*Smiley* Skrevet 4. februar 2009 #6 Skrevet 4. februar 2009 Vil ikke det si at du har EL nå? Kansje hoppe til køys:)
Rotte-mamma Skrevet 4. februar 2009 #7 Skrevet 4. februar 2009 Hvordan gikk det? Er super spen på dine vegne:-)
monca*84*j12 Skrevet 4. februar 2009 #8 Skrevet 4. februar 2009 heihei så spennende.. Hvor lenge har du gått på reductil? Jeg ville hvertfall stoppet opp med en gang og ringt legen og hørt meg for.. Man skal jo ikke gå på reductil uten prevansjon.. Jeg går på dem men har måttet starte på pilla... men uansett.. spennende
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå