MissMusic Skrevet 4. februar 2009 #1 Skrevet 4. februar 2009 Heisann! Jeg lurer på om det er noen som kan komme med gode råd til meg og min lille tulle. Janta mi er 5,5 måneder og frisk og rask på alle måter. Det eneste er at hun liker slett ikke å ligge på magen, det går noen korte minutter, men så blir hun skikkleig sinna. Nå har hun i tillegg begynt å få klåe for tennene og da bruker hun den ene hånden til å futte i munnen. Klart det da blir vanskelig for henne å komme seg skikkelig opp når hun ligger på magen. Hva skal en gjøre for å få henne mer begeistret for å ligge på magen. Er litt redd for at hun blir sein med å krype og gå. På forhånd takk for gode råd :-)
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 4. februar 2009 #2 Skrevet 4. februar 2009 Eg har ikkje tellt timar eg har ligge på golvet forran ungane mine og underholdt dei når dei låg på magen Heldigvis så har mine lika seg godt på magen så dei har ligge på magen sida dei var ganske små. Men leiker med spegel feks?? Det lika gutten min veldig godt!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå