den satt! er beyond Fødeklar Skrevet 4. februar 2009 #1 Skrevet 4. februar 2009 Vi skal fly langt, og lurer på om det er noen som har tips til aktiviteter vi kan forberede ombord? HAr flydd langt tidligere,men han var da mindre. Føler at han trenger noe som "trøyer" ham nå.
It's all about me Skrevet 4. februar 2009 #2 Skrevet 4. februar 2009 Etter min erfaring er det lettere å fly med de når de er på den alderen enn når de er yngre. Flyturen til Spania da han var 11 mnd var et mareritt i forhold til USA da han var like over 2. Hadde med en sekk med småleker, men det var få av de vi brukte. Var så mye å se på rundt, og ikke minst flere filmer som flyet viste.
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 4. februar 2009 #3 Skrevet 4. februar 2009 min elsker å se film på ipoden. har hørt om folk som tar med sånn dvd til bilen på fly også. lydbøker, blader, tegnesaker, en liten overraskelsespose med småting klistremerker og klistremerkebok
den satt! er beyond Fødeklar Skrevet 4. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 4. februar 2009 takk for tips. Mer,mer. Veldig bra!
Den heldige eier av ett barn Skrevet 4. februar 2009 #5 Skrevet 4. februar 2009 Vet ikke hva som er en laaaaaang tur, men når vi har vært på sånne 4 timers turer, så koser hun seg med å se ut av vinduene og småflørte med fremmede i nærheten. Har hatt med en dukke ombord, med klær som hun har lekt en del med. Musikk, lydbøker, vanlig bøker, tegnesaker, film og små leker er vel ting en kan ha med:)
J, J og meg:) Skrevet 4. februar 2009 #6 Skrevet 4. februar 2009 Fly på natta, hvis ikke bilettene allerede er bestilt....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå