lucky1 Skrevet 4. februar 2009 #1 Skrevet 4. februar 2009 at jeg har mistet min lille spire, startet å blø i går og på jobb i morrest ble jeg kjempesvimmel, fikk konstatert SA på sykehuset :-(
Gjest Skrevet 4. februar 2009 #2 Skrevet 4. februar 2009 Huff da lucky1! Føler med deg... Hvilken uke var du i? Ikke gi opp!
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 4. februar 2009 #3 Skrevet 4. februar 2009 Uff - så leit!!! Jeg håper det går bra med deg og jeg ønsker deg lykke, lykke til med ny spire i fremtiden =) Varm god trøsteklem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå