_Mita_<3 Skrevet 4. februar 2009 #1 Skrevet 4. februar 2009 Morro om det var noen herifra.. Laget bimtreff en gang:D
Gjest Skrevet 4. februar 2009 #2 Skrevet 4. februar 2009 hei. vi skal ha et bim treff på da vinci i morgen kl. 18:00 hvis du kan komme. når har du termin da? jeg har termin 11 juli foreløbig.
_Mita_<3 Skrevet 4. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. februar 2009 Å så koselig:D Har termin 15 august. Jeg skal en tur til Oslo hvis formen er bedre, Jeg har akkurat fått streptokokker så vil ikke komme å smitte dere heller.. hehe Men er med en annen dag
kikki_831 Skrevet 4. februar 2009 #4 Skrevet 4. februar 2009 hallo :=) klar for ikea i morra ;P nice å endelig se deg her nå:=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå