Hormoner i fri flyt :-))) Skrevet 4. februar 2009 #1 Skrevet 4. februar 2009 Kanskje ikke så rart ettersom jeg starta dagen m potetgull...... Men likevel- føler meg så lite feminin, selv om jeg nå egentlig ikke kan bli mer feminin siden jeg er gravid!!! Får ikke beveget meg i det hele tatt,pga bekkenplager og kynnere- så å gå tur er uaktuelt. Tror det er derfor jeg føler meg så utilpass. I tillegg har jeg null energi, er helt død i kroppen-har bare lyst til å sove og slappe av. I dag er 3 åringen hjemme, så det betyr at jeg ikke kan sove. Har heller ikke samvittighet til å legge meg på sofaen heller, så nå har vi mala, lagt puslespill og jeg har kjempet meg ned på gulvet for å ordne togbane- nå er han tilbake til tv så jeg kan sitte litt inne på bim :-) Men skulle ønske at jeg følte meg litt mer hot og sexy overfor sambo- føler meg bare som ei rund slapp kule- beveger meg som en elefant, og føler at jeg ligner veldig når jeg skal legge meg og stå opp av sofa/seng....!!!! I tilllegg føler jeg meg som en stor hårdott- har null kontroll på den delen av kroppen som er under magen, og det liker jeg dårlig. I dag føler jeg meg bleik og blass (har ikke orka å dusje enda, så håper det blir bedre når jeg får dusja og sminka meg litt.... Tror jeg må dra og ta en sol time i kveld og jeg tror jeg skal rote frem ei tube m ansiktsmaske etterpå. Sambo og jeg skal på hotell i helga, og jeg MÅ føle meg litt mer DAME enn det jeg gjør nå- vi skal jo tross alt ha det hyggelig, og så lenge jeg føler meg not hot så henger jeg ikke helt med i svingene når han setter inn støtet. Må berømme han- for han ser ikke ut til å ha mistet lysten på meg- men i det svarteste svarte tenker jeg av og til at han bare ønsker å kose med meg siden det er meg han finner i sengen på kvelden og han der og da ikke har tilgang på noe bedre. Tenker innimellom at han sikkert hadde tatt hvem som helst hvis han har lyst (huff- nå var jeg slem)- men føler meg altså ikke særlig attraktiv. Skal vel heller bare være glad for at han fremdeles ønsker å kose med meg!!!?? Har lagt på meg 9 kg i uke 32 og veier nå 65kg, så er jo ikke kjeeeeeeempediger- men det er bare at jeg ikke føler meg så veldig vakker. Huffameg for et syteinnlegg- må skjerpe meg! Har 8 uker igjen, og førstemann kom ti dager før termin, så jeg kan jo håpe det skjer litt før denne gangen også!! Hadde vekstkontroll på mandag og da var prinsessa ca 2100g, så det betyr jo at hun er stor og fin- og vil klare seg godt om hun skulle dukke opp før termin. Jeg hadde rier på søndag kveld, så det kaaan jo bety at fødsel kan skje litt før termin denne gangen også... Nei, nå skal jeg ta en dusj, sminke meg og få opp humøret! Stakkars pjokken som må være hjemme sammen med den bustete mamman sin i dag!! Lover å komme sterkere tilbake, og i litt bedre humør enn nå! :-))))) Må bare få ut gørra! Puhhhh!!!
Kliko Skrevet 4. februar 2009 #2 Skrevet 4. februar 2009 Er helt enig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
moder3 Skrevet 4. februar 2009 #3 Skrevet 4. februar 2009 Og værre blir det..jeg har født nå, hoppet spent på vekta tre dager etter fødsel og gått ned knappe 5 kg.. Dvs nesten bare vekta på ungen, for en nedtur! 15 kg igjen å bli kvitt i tillegg til slapp og sliten mage, grrrr..
Mrs Gloomy er fødeklar! Skrevet 4. februar 2009 #4 Skrevet 4. februar 2009 Har litt sånn dag, eg òg. Begynte forsåvidt bra, men skifta totalt kurs sånn i elleve-tida. Då skulle eg prøve kle. Trur du ikkje at eg, som knapt nok har vore i bryllaup før, er bedd i TO.... NO!!!! Eg er i veke 34/35(alt etter som måte å rekne det der på..34 og ei halv fullgått veke), og skal altså i bryllaup no på laurdag og laurdagen etter. Altså når eg er i veke 35 og 36. Eller skal vi kalle det veke diger og veke endå større. Har gått til innkjøp av kjole i str telt, og skulle i dag liksom prøve på og finne ut kva eg skulle gjere med håret til, og kva slags smykker og sånn som passar. Snakk om nedtur. Etter altfor mange minutt berre med å klare å finne teltopinga, klarte eg å ikle meg det som ikkje lenger såg ut som ein kjole etter å ha blitt plassert på kroppen min. Og så var det det som var på toppen då. Det er ikkje hjelp i kva ein puttar oppi håret av ullike redmedier og plastartiklar...Det er rett og slett ikkje hjelp i når fjeset er dobbelt så stort som vanleg. Og det var rett før det rann over i mine små, smale griseauge då eg skulle klemme føtene nedi støvlettane eg var tenkt å bruke. Har forlengst innsett at støvlettar må det bli, sidan det midlertidige fråveret av anklar får alt av finsko til å sjå malplassert ut.(Det må vel vere lov når støvlettane er fine, og det tross alt er februar) Men no var pina det støvlettane i minste laget òg. Og her skal ein i fint selskap og menge seg med allslags snertne sneller med livlinje og synlege augelok....Massevis av bilder skal takast....Off...Off,off, off..... Dårleg dag i dag, ja.
hvalenmedoscarpåmagen Skrevet 4. februar 2009 #5 Skrevet 4. februar 2009 Lo så eg grein av innlegget ditt Mrs Gloomy Kjenner meg så godt igjen
Lotteliten85*Fødeklar* Skrevet 4. februar 2009 #6 Skrevet 4. februar 2009 Hehe ikke tull en gang,føler meg som en sjusk! For er ikke bare magen,da sku jeg vert lykkelig!! Er hovent ansikt og bein og overarmer som er to nr større enn vanlig som gjør at en føler seg som en hval,spiller ingenrolle hvor fin toppen er kledelig blir det ikke uansett haha! Hadde en sånn dag i går,var så sliten,min terapi var en kjapp tur på butikken hvor jeg unnet med litt synd synd i meg selv produkter som jeg skjelden kjøper ellers. Så velsignet jeg meg evig lang kvalitets tid på badet! -Det ble hårfarge,i grunnen helt lik min egen,men det gav litt glans og ble en stor forandring fra det pistrede håret som såg helt dødt ut! -Deilig bodyskrubb fra bodyshop,de hadde mange deilige lukter og varianter!! Skrubbet skikkelig meg fra topp til tå,og smurte deilig bodylotion på myk hud etter på. Deilig å få opp blodsirkulasjonen! -Avkjølende ansiktsmaske -Og noen kosmetikk artikkler som jeg kunne kose meg å prøve ut etter endt hjemmemekket spa opplevelse ;o) Jada overarmene er fortsatt digre og jeg føler jeg har dobbelthake og slikt fremdeles men det hjalp virkelig likevel,selvtillitten er noen hakk bedre idag! Og jeg fortjente det!! ;o)
Hormoner i fri flyt :-))) Skrevet 4. februar 2009 Forfatter #7 Skrevet 4. februar 2009 ha ha ha- jeg må le litt uansett hvor grusom jeg føler jeg er- skjønner at jeg iallefall ikke er alene om å føle meg diger og uformelig! Huffameg, må ha litt galgenhumor, men fy fader det er ikke lett! Uansett hva jeg har på meg så ser det langt fra pent ut. Jeg har ei svart gravidpenbukse som jeg tenkte jeg skulle pynte meg med i dag- men helvete heller-PYNTE meg- måtte ta den av for jeg så jo ut som jeg hadde fått anderæv!!!! :-(((((( En ting er sikkert og det er at da jeg får lønn den 12. så skal jeg ut å kjøpe noe jeg kan ha på uten å se så rar ut (hvis det finnes da?)-skal også gjøre som Lotteliten85 og anskaffe meg MASSE deilige velværeprodukter og litt ny sminke!! Håper bare ikke helga på hotell blir ødelagt av at humøret mitt er superdårlig og eksplosivt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå