Venja Skrevet 4. februar 2009 #1 Skrevet 4. februar 2009 Skal ha barnedåp og ser litt mørkt på å ha alt hjemme... tror det kan bli veldig trangt selv om vi ikke skal være så mange. Finnes det steder i Åsane hvor en kan ha en barnedåp? Vet dere noe om pris også?
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 4. februar 2009 #4 Skrevet 4. februar 2009 De leier ut et lokale på rolland som er veldig greit, men husker selvfølgelig ikke navn... Ligger akkurat når du kjører inn på rolland. Min tante hadde bryllupet sitt der.
LadyLuck & Skrevet 4. februar 2009 #5 Skrevet 4. februar 2009 hvor i åsane du tenker da?? (er tross alt landets største bydel)
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 4. februar 2009 #6 Skrevet 4. februar 2009 Evt det grendahuset som ligger der med gullgruven, eller musikkhuset på haukås. (Haukås musikkskole) Vil tro musikkhuset er billigst å leie.
Venja Skrevet 4. februar 2009 Forfatter #7 Skrevet 4. februar 2009 skal ha dåp i Åsane kirke så helst sentralt i Åsane...
LadyLuck & Skrevet 4. februar 2009 #10 Skrevet 4. februar 2009 Prestestien boretslag / samvelde eller hva det nå heter haret ganske ok lokale, blir brukt til nærcafe, men kan leies. Hadde 75årsdagen til farmor der, og om jeg ikke husker helt feil hadde de rabattordning med lekkerbisken. Men ikke sikker på om du eller noen som skal være der må bo i prestestien for å leie det. 3min kjøring fra kirken ca
tralle Skrevet 4. februar 2009 #11 Skrevet 4. februar 2009 De leier også ut lokale i selve kirken, i kjelleren - på samme sted som dere trolig hadde dåpssamtalen (dersom den ikke var i sakrastiet)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå