ღhælgelainnღ Skrevet 4. februar 2009 #1 Skrevet 4. februar 2009 Vi skal antagelig reise til sørlandet i sommer og besøke dyreparken og Sabeltann området. har aldri vært der før, så vi har ikke peiling på hvor det er ålreit å bo. Vi reiser ikke sammen med noen, så da blir det for dyrt å leie feriehus for en uke. Derfor, er det noen her som kan gi oss noen tips på hvor det er greit å bo, f.eks. campingplass eller hoteller som ikke koster flesk å bo på?
Koala *g07* Skrevet 4. februar 2009 #2 Skrevet 4. februar 2009 Jeg aner ikke priser ol. Men husker når jeg var liten så bodde vi på Hamresand camping, tror det var det det het.
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 4. februar 2009 #3 Skrevet 4. februar 2009 jeg har nettopp booket hotell for en natt, og det koster 1700kr... kunne godt bodd på camping, men siden vi skal ha med en baby (termin i juni) vil jeg gjerne ha litt luksus også... ;o) fant ingen ting på overnatting på dyreparken sine sider, virker nesten som om de har reservert rom på forskjellige steder som de igjen leier ut... søk på overnatting kristiansand på google, da finner du sikkert noe )
Fire småtroll Skrevet 4. februar 2009 #4 Skrevet 4. februar 2009 Det er fint på Hamresanden, de leier ut hotelleiligheter, leiligheter, hytter, campinghytter og har campingplass. De har en egen nettside..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå