Anonym bruker Skrevet 4. februar 2009 #1 Skrevet 4. februar 2009 Vi har kjøpt BeSafe iZi Combi X1 bilstol til vår 1 1/2 åring, da den har kommet veldig bra ut av bilstoltester. Men - vår sønn sovner alltid når vi er ute og kjører, og da detter hodet hans fremover, selv om vi har satt stolen på bakerste justering. Det ser jo ikke særlig behagelig ut. Er det noen tips som kan gjøre posisjonen bedre for han? Noen kloke hoder?
inovember Skrevet 4. februar 2009 #2 Skrevet 4. februar 2009 Lurer også på dette! jenta mi sovner og på langturer, liker ikke at hodet henger slik...Vet flere plages med dette, også med andre type stoler, takker og bukker for tips:)
moota m storebror&lillebror Skrevet 4. februar 2009 #3 Skrevet 4. februar 2009 Hva med en slik pute som du legger oppå skuldrene. Det er en halvmåne eller en ring som ikke henger sammen i endene. Vanskelig å forklare, men de selges på mekk, barneforretninger ol. Så skal hodet hvile på den mens barnet sover, da henger ikke hodet så langt ned.
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2009 #4 Skrevet 4. februar 2009 Jeg har også tenkt på det, men innbiller meg at hodet likevel detter forover? Det er jo verdt å prøve ut
Tuppen og mini Skrevet 4. februar 2009 #5 Skrevet 4. februar 2009 Hei! Det finnes en spesialpute man kan få kjøpt for å ha under stolen, slik at den ikke vipper så mye framover. De fleste seter i biler er jo litt skrå liksom.... Syntes den var litt dyr jeg da, men.... Her er en link: http://www.medema.no/Files/Brosjyrer/Kilepute.pdf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå