2 Hærligheter! Skrevet 4. februar 2009 #1 Skrevet 4. februar 2009 Hvordan er deres form? Har matlysten begynt å komme eller er noen like dårlige?
Mrs. Kaizer Skrevet 4. februar 2009 #2 Skrevet 4. februar 2009 Jeg er 9+4 i dag og formen er ganske god. Har alltid hatt matlyst jeg, ganske stor også:-) Er litt kvalm, men ikke noe særlig å bry seg om. Blir spesielt kvalm dersom jeg blir sulten. Det verste er egentlig at jeg er så veldig trøtt og energiløs hele døgnet. Blir lite husarbeid gjort og hviler en del på sofaen i løpet av dagen. Blir deilig når jeg kommer over i 2. trimester, regner med jeg blir meg selv igjen da:-)
Johan Skrevet 4. februar 2009 #3 Skrevet 4. februar 2009 Er nå 10+5 og formen har så smått begynt å bli litt bedre de siste par dagene. Sliten og en del kvalm enda, men føler meg bittelitt bedre;-)
*toppris* Skrevet 4. februar 2009 #4 Skrevet 4. februar 2009 matlysten har her vært god hele tiden, ikke vært kvalm... men spiser hele tiden... ellers er jeg konstant trøtt og sover hele tiden på sofaen:(
2prinsesserogbim Skrevet 4. februar 2009 #5 Skrevet 4. februar 2009 Formen begynner å bli bedre faktisk... Er 10 fullgåtte i dag:) Er trøtt, men sover dårlig på natta... Matlysten er ikkje den beste og er litt uggen, men ikkje nåke særlig, overlever dette, var verre med første... Pluss at den vonde smaken eg hadde i munnen begynner å forsvinne:) Det er nok derfor eg føler meg bedre også
2 Hærligheter! Skrevet 4. februar 2009 Forfatter #6 Skrevet 4. februar 2009 Jeg er 9 uker idag,er fortsatt endel trøtt og liiiite enrgi,men den verste kvalmen har gitt seg(!) og særlig om kvelden kommer matlysten.. Jeg ser også frem til å komme meg inn i 2 trimester :))
Gjest Skrevet 4. februar 2009 #7 Skrevet 4. februar 2009 Jeg er 9+2 i dag. jeg er veldig oppblåst og uggen/småkvalm. må ofte tisse.. sover mye mer enn før også! jeg gleder meg vanvittig til å komme i form igjen og slippe oppblåstheten!!
*kleopatra* Skrevet 4. februar 2009 #8 Skrevet 4. februar 2009 er ca 10 uker, og har nesten ikke hatt symptomer i det hele tatt - så formen er nesten bekymringsverdig upåklagelig. Det eneste jeg kjenner skikkelig godt er murring/bobling/stikking i livmor-området. Noen flere som kjenner dette?
olebrum30_05&09&13 Skrevet 4. februar 2009 #9 Skrevet 4. februar 2009 formen er god egentlig. kan ikke klage.. endel trøtt, men det er nok fordi jeg ikke sover godt på nettene.. ellers er jeg bare litt oppblåst.. hehe.. slapp unna kvalmen, halsbrann å slikt denne gangen., har vel god matlyst også er 9 + 2
smilefjes+gutt09+guttenurke :) Skrevet 4. februar 2009 #10 Skrevet 4. februar 2009 Formen er egentlig god her også, er trøtt ennå. Men ikke så gale som det var Jeg er ikke så kvalm om dagene heller lenger. Litt mensmurringer av å til, men det går så fint så. Skal på UL imåren, så det blir spennende Er 9+2 idag, håper ikke jeg blir satt all for langt tilbake imåren.
Tyren78-09+12 Skrevet 4. februar 2009 #11 Skrevet 4. februar 2009 Er 9+3 og formen kunne vært bedre..men har ikke kasta opp en eneste gang enda, så skal ikke klage. Men er veeeldig trøtt og sliiiiiten og litt oppblåst og til tider veeeeldig kvalm om ettermiddagene/kveldene. Spesielt når jeg begynner å bli sulten. Slitsomt å være på jobb..men får prøve å holde ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå