JPG2011 Skrevet 4. februar 2009 #1 Skrevet 4. februar 2009 Vi har hatt 3 innkjøringsdag i barnehage i dag. Jeg er veldig misfornøyd med barnehagen og vil ha henne ut derfra. Jeg har jobbet i barnehager selv, og får helt vondt i magen av denne. Jeg har mine grunner. Det er en privat barnehage, vi fikk plass gjennom ordinært opptak i kommunen. Jeg vil si opp denne plassen, men har 3 mnd oppsigelse. Finnes det noen form for angrefrist eller noe i barnehager? Blir jo litt dyrt å betale 2 barnehager i 3 mnd.
murmelmamma Skrevet 4. februar 2009 #2 Skrevet 4. februar 2009 jeg er bare litt nysgjerrig jeg....hva er det som gjør at du er så misfornøy etter 3 dager?? kanskje trenger dere bare tid til å bli vant til denne barnehagen? og de til å bli kjent med dere? hvorfor tenker du sånn?? bare nysgjerrig?? ...og ja..jeg jobber i barnehage selv...og skal snart ha to nye innkjøringer...
Super-Langbein Skrevet 4. februar 2009 #3 Skrevet 4. februar 2009 Kan du ikke søke om overføring til en annen bhg i stedet? Slik at du beholder bhg.plassen, så kan du selv begynne å sjekke hvilke bhg. som har ledig. kapasitet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå