Gå til innhold

Noen som jobber i reisebyrå her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker litt på sydentur i påsken, men finner ikke noe bra utvalg nå. Vet det er ei populær tid å reise på - så mye er vel utsolgt. Dessuten synes jeg det er veldig dyrt nå . .

Kan jeg satse på en restplass / hoppepå tur?

Kan jeg da finne tur til rund 3 000?

Hvordan er det for gravide å reise til Tunisia?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Påsken blir fort utsolgt. Kommer an på hva slags behov dere har? Hva er det du ønsker, hva er alder på barna? Har du barn over 3 år vil jeg hvertfall anbefale enten Star Tour sine bamseanlegg eller Vings Sunwing resort. Helt toppen for barn (og dermed også for voksne) Av Star Tour sine liker jeg Playa Flamingo på Lanzarote best, ligger i en liten by som heter Playa Blanca, utrolig vakker der. Av Ving sine liker jeg Sunwing Fanabe best, det ligger på Tenerife. Ligg unna Star Tour sitt på Gran Canaria, det ligger på et særdeles forblåst sted hvor det er ca 2 grader mindre enn andre steder på øya. Liker heller ikke Sunwing sitt i Argeneguin, men mange som reiser tilbake dit igen og igjen.Ikke så mange andre steder hvor det er varmt på det tidspunktet du reiser... Hvis du ikke skal reise langt da.

Kjenner ikke så godt til Tunisia, men hoteller etc ligger inne på turistområder og så lenge man tar vanlige forhåndsregler går det sikkert greit, selv om jeg vil tro det er litt vel hett der om sommeren.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...