Kliko Skrevet 4. februar 2009 #1 Skrevet 4. februar 2009 Hvor får man kjøpt krem mot det?Et eller annet?? Er helt fortvila nå, er sååååååå vondt, kan jo nesten ikke sitte =( Noen tips? Blir glad for hva som helst!!!!!
birrisj05.02.09 Skrevet 4. februar 2009 #2 Skrevet 4. februar 2009 Leste i ei bok om noen som til slutt måtte få dem klemt ut, for det er blod som trykker, er det ikke?
englemamma77 Skrevet 4. februar 2009 #3 Skrevet 4. februar 2009 Smør på honning!! Jeg synes det har hjulpet på meg..blir ikke helt borte,men lindrer! Ta gjerne honning på en bomulls-pad og putt den i rompa...litt klissete og ubehagelig,men er verdt et forsøk! ellers finnes kremer på apoteket-synes ikke disse har hjulpet meg noe særlig men...ville gått for honningen!
Kliko Skrevet 4. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 4. februar 2009 Da må jeg ut å kjøpe honning!!! Håper det hjelper, har sååå lite lyst til å dra til legen pga. hemorider..
Jente09&Jente12:) Skrevet 4. februar 2009 #5 Skrevet 4. februar 2009 Visst du går til legen så får du skikkelig gode (rompepiller) som hjelper nesten med en gang!!!!. Eg vet kor jævlig vondt det er!!!!!!!!!.
Kliko Skrevet 4. februar 2009 Forfatter #6 Skrevet 4. februar 2009 Måtte du vise hemoriden da?? eller holdt det at du sa du hadde hemoride?? Hater sånne undersøkelser...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå