Gå til innhold

VIKTIG INFO om BILLIGTESTER!!!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

i dag mottok jeg en pakke fra www.babyornot.no med tester.

jeg er gravid og tenkte jeg skulle teste senssitivitetet på testene..

 

jeg tok CB vanlig, high sence og den kasetten i samme urin.

 

CB ble knallposetiv med en gan:)

kasetten ble posetiv litt seinere, og med svak strek,...

 

men high sence, som skulle trenge bare 10 med hcg den har nå etter 20 min fått en svak svak strek som jeg alderi hadde stolt på om jeg ikke viste jeg var gravid!!!!

 

HELT UTROLIG!!!

 

IKKE KJØPT BILLIGSTRIMMEL HIGH SENCE !!!!!!

 

de er IKKE sensetive!!!!

 

cb er den som slår ut fortest og gir sterkest resultat!!!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja stavene der fikk jeg tidlig posetiv på:)

 

men jeg tenker på de fra babyornot, strimmelen der... de er helt ubruklige.... har ikke slått ut enda... nå er jeg jo 5+5 på vei og får knall posetive cb tester og QR....

 

har litt teste mani så tester alt jeg... haha

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...