putteknøttte<3 Skrevet 4. februar 2009 #1 Skrevet 4. februar 2009 kordan funker denne? funker den?noen som har prøvd som syntes det hjalp mot revn/rifter?? tør ikke spørre den manlige gamle legen min.heh. kor får man evt kjøp denne?
Helene- Skrevet 4. februar 2009 #2 Skrevet 4. februar 2009 Apotek eller Helsekost. Du kan bestille det på nett også, det gjorde jeg. Lå i postkassen min dagen etter. Aner ikke om det funker, men jeg gir det et forsøk.
putteknøttte<3 Skrevet 4. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. februar 2009 hvilken side bestilte du fra da? kjekt med ting i posten:) kom det med noen "bruksanvisning" da?
birrisj05.02.09 Skrevet 4. februar 2009 #4 Skrevet 4. februar 2009 Jeg kjøpte min på helsekost. Weleda sin. Men glemmer som oftest å smøre, og det lille jeg smører hjelper kanskje ikke. Men har hørt om folk som synes det har hjulpet mye, for huden kan strekkes mer da, og blir mer tøyelig.
Helene- Skrevet 4. februar 2009 #5 Skrevet 4. februar 2009 http://www.helseogkost.no/nettbutikk/huden/weleda_produkter/foedselsforberedende_olje_fra_weleda Der bestilte jeg fra. Håper jo at det skal fungere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå