Gå til innhold

Embryo perioden over:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg bærer nå på et foster:) Er 10 fullgåtte uker nå og kjenner at formen begynner å bli bedre, bortsett fra bekkenløsningen... Er fortsatt litt små uggen, men da tåle eg.... Så i ettermiddag skal mannen min og eg ta med oss Alexandra ut å lage snømann:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer!! Jeg kom dit i slutten av forrige uke selv, og kvalmen har avtatt litt. Dessverre har jeg bare blitt reddere av det, redd for at noe skal være galt... Men nå er jeg kjempekvalm igjen, og må innrømme at det er litt "godt!" Deilig å vite at første trim. snart er over, bare alt går fint med oss!!!

Skrevet

det er godt å nærme seg 2.tri;-)

jeg har det på samme måte som deg, johan, og jeg mener å huske at vi er like langt på vei..har hatt 3 dager uten kvalme, bare litt uggen hvis jeg ikke spiser ofte nok, og syns det er skummelt...men idag kom kvalmen tilbake igjen;-)

Skrevet

Gratulerer =)

Gleder meg til å komme dit selv, men er bare 6+5 i dag, så er en stund til det !! Kos deg og gled deg over at du snart går over i 2 trimester =)

Klems

Skrevet

hehe, ja er det ikke rart hvordan vi nesten savner kvalmen når den avtar litt? Er 10+5 i dag, du og?

Skrevet

Det er deilig å vere i litt bedre form, eg har jo fortsatt bekkenløsningen som plager meg masse.... Og er sååååå masse sulten...

Skrevet

johan:

jeg er 10+6 idag;-)

Skrevet

Så gøy!! Stikker jo snart fra oss til 2. trimester du da:)

Jeg er 8 uker og synes det går kjeempe seint...

gleder meg til og kunne fortelle hvorfor jeg er trøtt, kvalm, og vimsete hele tiden:)

Skrevet

Jeg er bare 5 uker og 4 dager på vei.. og synes også det går veldig sakte.. gleder meg også til å kunnne avsløre hvorfor jeg er trøtt, svimmel, kvalm og bare surrer hele tiden.. Tror det er endel som allerede mistenker..

Skrevet

Tida begynte å gå fortere her etter ul, da slappa eg meir av og er ikkje bekymra, så de 2 siste vekene ana ikkje eg kor e blitt av...

Skrevet

Jeg også! 10 uker i dag (hvis jeg har regnet riktig da... :). Det vil vel ultralyden vise, he he. Formen min er også veldig mye bedre, ikke kvalm lengre og ikke så trøtt heller! Har til og med vært på yoga i går og vært og svømt i dag så nå går det framover :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...