*Troika* Skrevet 4. februar 2009 #1 Skrevet 4. februar 2009 fra Rikshospitalet? Var dere fornøyd med fødselen der og hvordan var barsel?
Barken Skrevet 4. februar 2009 #2 Skrevet 4. februar 2009 Hei! Jeg tok keisersnitt på Ullevål med første-mann, og opplevde det som forferdelig. Fikk alt for lite smertestillende og mye sure folk som jobbet på barsel. Min søster har tatt keisersnitt med 2 stk på Riksen, og har en helt annen opplevelse. Hun fikk mere enn nok smertestillende og imøtekommende og søte mennesker som jobber der. Derfor skal jeg nå, som jeg er gravid igjen, ta keisersnitt på Riksen denne gangen. Alle har fprskjellig opplevelse av det, men jeg har en tro på at Riksen kan være flinkere på noen ting...
*Troika* Skrevet 4. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. februar 2009 Skjønner godt at du da vil over til et annet sykehus! Godt at søsteren din hadde fine opplevelser på Riksen. Jeg hadde sist keisersnitt på Bærum, og det var en fin opplevelse fra A til Å.
CAT77 Skrevet 4. februar 2009 #4 Skrevet 4. februar 2009 Hei! Jeg hadde haste-keisersnitt på Riksen sist og var veldig fornøyd! Hadde ikke noe problemer overhodet etter snittet og idag ser jeg knapt nok arret! Fikk veldig god oppfølging på barsel også, så vi skal dit denne gang også!
oro1 Skrevet 4. februar 2009 #5 Skrevet 4. februar 2009 Jepp Riksen er bra, ikke tvil om det. Og veldig rent og pent på barsel i forhold til mange andre steder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå