Anonym bruker Skrevet 4. februar 2009 #1 Skrevet 4. februar 2009 syns det er så vanskelig å finne seg en jobb som jeg rekker å hente å levere i barnehagen. faren stiller ikke opp på noen ting. hadde flaks før jeg gikk i permisjon å fikk bestemme når jeg skulle starte å slutte for dagen selv bare det ble riktig antall timer, men nå er det gått konkurs. det som er problemet er at alle jobber jeg ser ledig stillinger på så kan jeg ikke skjønne hvordan jeg skal rekke å levere å hente barna i bhg hvordan klarer dere det??
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 4. februar 2009 #2 Skrevet 4. februar 2009 hei. du kan jo søke jobb i barnehager eller skoler, det er der de fleste av mine aleneforeldre venner jobber. skolens arbeidstider funker fint med henting og bringing og barnehager tilrettelegger ofte. '
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2009 #3 Skrevet 4. februar 2009 Jeg studerer... det er helt ideellt egentlig. Men enig med hun over, barnehage er en god ide:) Lykke til på jobbjakt!