Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 4. februar 2009 #1 Skrevet 4. februar 2009 Jenta mi er nå 3 mnd og en uke gammel. I natt noterte jeg ned hvor mange ganger jeg måtte gi henne mat fra jeg gikk å la meg. Mellom 23.00 og 05.00 spiste hun 3 ganger. Er ikke det veldig mye for en så "stor" baby? Mellom 05.00 og 09.00 spiste hun også 3 ganger.. Ååå, lengter tilbake til de 3 første ukene, da sov hun 8 timer i strekk! Føler jeg ikke sover om natten, men at jeg bare ammer hele tiden.. Ååå, jeg hadde jo bestilt en sovebaby jeg!
MiniMimi Skrevet 4. februar 2009 #3 Skrevet 4. februar 2009 Jenta mi er 10 uker. Fra jeg legger henne ca kl 21, så ammes hun med 3 timers mellomrom til neste morgen. Lengter litt til jeg kan sove en hel natt!! Hun sovner veldig lett igjen, mens jeg ligger og kikker i taket
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 4. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 4. februar 2009 Å, om jeg hadde hatt 3 timer mellom hver amming så hadde jeg vært i himmelen! Det har jo vært skikkelig deilig!
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 4. februar 2009 #5 Skrevet 4. februar 2009 Har en liten som ble født 28oktober. Han spiser nå mellom 0-2 ganger pr natt, han sover fra ca20 til 7. Det mest vanlige er 1 gang. Har gjort det siden fødsel ca. Men første jenta mi ville helst ligge på puppen HELE natta, ellers så sov hun ikke, så har vært i andre enden og. Er ikke unormalt at de spiser rundt 3 ganger pr natt, ikke så store når de bare er 3mnd da:)
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 4. februar 2009 Forfatter #6 Skrevet 4. februar 2009 Men hun spiser jo ikke bare 3 ganger, men gjerne 6 ganger! Noen ganger oftere.. Hun holder på å få en tann da om det har noe å si..
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 4. februar 2009 #7 Skrevet 4. februar 2009 Har hun gjort det lenge da? tenker økedøgn, men det går jo over... Venninna mi la datteren på eget rom når hun var 3mnd, hun var også sånn som ville ha mat hele tiden... Tok ikke lang tid før hun sov rundt. Men kan jo være tilfeldig:) Med mi første løste vi det motsatt, vi samsov, merket knapt hun spiste en gang og vi sov egentlig godt alle sammen. Men hun nektet å ligge alene og da... Mine to andre sover best alene så her er det tilfeldigheter som råder:)
lillelia Skrevet 4. februar 2009 #8 Skrevet 4. februar 2009 Min er 3 mnd og 1 uke. Ho spiser 1 gang om natta. Men nå sover ho på eget rom og får også mme.
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 4. februar 2009 Forfatter #9 Skrevet 4. februar 2009 Vi har bare ett soverrom så det går ikke å legge hun på et annet rom. Men merker jo det at når hun ligger i sengen med meg så kan hun gjerne sove 3 timer i strekk for så å spise og sove 3 timer til. Men jeg er så redd det skal være kjempe vanskelig å få henne over i egen seng seinere om jeg samsover med henne fast.. Sengen hennes ligger helt tett oppi min seng, med det hjelper ikke stort da.. Hun har vært slik siden hun var 3 uker.. Før det sov hun hele natta... Og det ble jeg altfor godt vant til..
Blomsterbarn Skrevet 4. februar 2009 #10 Skrevet 4. februar 2009 Min 3.5 mnd sover natta gjennom uten mat. Det har hun gjort siden hun var 6 uker. Hun har aldri vært noen glupsk jente. Førstemann spiste 2-3 ganger hver natt hvertfall til hun var 6 måneder, og en gang pr natt til hun var godt over året. Hun var sulten hele tiden, hele dagen og natten gjennom. Barn er forskjellige. Noen trenger nok hyppig pupp, andre ikke.
Milena Skrevet 4. februar 2009 #11 Skrevet 4. februar 2009 Gutten min er 2,5 mnd. Han legger seg klokken halv 11 sammen med meg. Ammer. Han våkner da vaneligvis ikke før 05.00-06.00. Ammer. Vi står opp 08.00, og får da mat igjen. (av og til ammer vi en gang til i løp av natta).
Gjest Skrevet 4. februar 2009 #12 Skrevet 4. februar 2009 Mini her er 12 uker og spiser en gang om natta. Legger seg rundt 21 og sover til ca 4 før han får mat. Så sover han til halv 8-8 igjen. Han ligger også på eget rom, og jeg delammer bare. Så han får mme når han legger seg på kvelden og pupp+mme om natta og pupp igjen på morra'n.
mamarama og lille banan Skrevet 4. februar 2009 #13 Skrevet 4. februar 2009 gutten min er 3 mnd og ei uke. han legger seg rundt halv ti, spiser da. spiser så rundt ett-to, rundt 5-6, og når han står opp i ni-tida. han spiser litt sjeldnere nå enn før, han har kanskje kuttet ett måltid på natta de siste ukene.hender han tar det ekstra måltidet innmellom da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå