Gå til innhold

Noen med erfaring på hjemmetester av sæd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurte på om noen har prøvd de hjemmetestene som man får kjøpt på nettet for å teste sædkvaliteten ?

Tenkte vi skulle kjøpe en sånn hvis vi ikke er gravide denne gangen,samboeren min synes det er like greit å sjekke det med en gang før vi prøver for lenge.Vi er jo 32 så litt hastverk er det jo ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke svar på dette, men jeg er selv 32, litt stressa selv på det å bli gravid fort.. hehe

Jeg leste på nettet en plass at disse sæd testene ikke var pålitelige i det hele tatt. De sjekket ikke om kvaliteten på sædcellene, men bare at de bevegde seg.. Så der jeg leste anbefalte de ikke å bruke penger på dette... Er nok ekspertene som ser best. De ser jo på de med mikroskop, teller antall, form osv...

Jeg hadde planer om å ikke begynne å teste meg jeg... hehe, men jeg var så usikker på om og når jeg hadde eggløsning,

Så jeg kjøpte meg eggløsningstester jeg, bare for å sjekke om jeg har eggløsning.. Kanskje like så greit det.. Det vil ihvertfall jeg anbefale deg.. (kjøpte clearblue eggløsningstest igjennom billige-tester til 199 kr)

Og el testen viste el :) JIPPI!!!!

Så da har vi gjort vårt denne perioden..

Lykke til:)

Skrevet

Takk for det,jeg har testet for El og den slo ut.Så vi håper jo at det skal klaffe,Trodde ikke jeg skulle bli så stresset av dette,men når jeg kom inn hit og så hvor lenge mange har prøvd så ble jeg litt mer skeptisk til hvordan dette ville gå.Får gi det ett par PP til tenker jeg ;)

Skrevet

Samme her, blir stresset når jeg ser hvor lenge mange har prøvd... men prøver å stresse ned så godt jeg kan...

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...