Gå til innhold

Stellekommode

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi sliter med å finne en stellekommode. Vil ha en "vanlig" kommode (som ikke koster flesk) som vi bare legger stelleunderlaget oppå og har balje ved siden av. Er det noen som har tips til kommoder som kan brukes? Vet at IKEA har noen, men er de høye og brede nok? Sambo er 190 høy så det må være litt høyde på den.. Og hvor bred bør en kommode som skal brukes til babystell egentlig være? Veldig takknemlig for tips og innspill!

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det med høyde er ikke jeg så god på... :P Men vi har hvertfall kjøpt en leksvik kommode fra ikea, den kan man ta av toppen/stelledelen på når barnet ikke trenger den lenger og dermed ha en vanlig kommode. Den er brunbeiset og koster en tusenlapp. (Jeg kjøpte min brukt, og de jeg kjøpte den av hadde malt den hvit - perfekt for oss.)

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei!

Min mann er 196 høy og vi strevde selv for å finne en stellekommode som passet oss begge. Til slutt valgte vi en helt vanlig kommode fra Møbelringen. Den er hvit med 5 skuffer og bred nok til å ha en stellepute på og helt perfekt i høyden! Den kostet 1300,-

Veldig greit når vi kan sette den inn på minstemann sitt barne rom etter at vi ikke trenger den lenger.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...