Gå til innhold

Noen her som bruker Pampers på gutter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hørt at Pampers er best på jenter og Libero for gutter. Det stemte bra med eldstemann, tisset gikk alltid igjennom på Pampers. Men minsten våkner våt hver morgen med Libero. Tenkte jeg skulle prøve Pampers på han.

Noen som bruker Pampers på gutter, og som fungerer bra?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei hei, vi har en gutt på 6mnd og vi bytter på med pampers og libero(kjøper det merke som har bleieavtale på den butikken jeg er på) har ikke hatt noe problemer med pampers eller libero=0) det eneste vi har merket er at av og til er det litt mere tisse lukt med pampers men ikke så folk rundt kan merke det=0)

Skrevet

Har bytta på litt vi. Brukte pampers baby-dry når han var mindre. Så libero en stund, men nå bruker vi pampers easy up. Han var også veldig mye gjennomvåt og av og til enda, men har funnet ut at de fungerer best nå (1år). Man må nesten bare prøve seg frem:)

Skrevet

Liker ikke pamnpers nei..har 2 gutter...bruker libero og first price

Skrevet

Når min brukte bleier brukte han kun pampers. Det eneste som fungerte her. Han tissa alltid igjennom libero bleiene.

Skrevet

etter han fylte 1 år(er nå 3) så har pampers fungert best.Libero før fylte 1 år.

Skrevet

Libero helt i starten, og pampers reste av bleieperioden passet mine gutter. De var smale og litt tynne babyer. Bruker du store nok om natta? VI måtte opp en str i nattbleie.

Skrevet

Vi har både gutt og jente, men Libero har aldri funket her i huset. Tisser rett gjennom!

Up'n'Go bleier tisses gjennom på natta, uansett merke.

Skrevet

Vi bruker pampers, og jeg har alltid gjort det med alle mine 3. (bortsett fra de første ukene da brukte vi libero fordi de var mykest rundt magen i den str. Våkner innimellom våt igjennom, men ikke så ofte.

Kan jo være ett tips å bruke en str større om nettene...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...